نکات مهم برای انتخاب آینه ی مناسب

09133158380
glass_mirror_hosseini
03133331919

برای مشاوره تخصصی رایگان با مجموعه شیشه و آینه حسینی با ما در ارتباط باشید

نکات مهم برای انتخاب آینه ی مناسب

یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید اندازه ی آینه است اندازه ی آن را با توجه به محیطی که قصد دارید آینه دکوراتیو را در آنجا نصب کنید انتخاب کنید. اگر از آینه ها در اتاق پذیرایی استفاده میکنید حتمی از آینه های طرح دار و زیبا استفاده کنید تا زیبایی اتاق پذیرایی را نیز افزایش دهد. استفاده درست از آینه و قرار دادن صحیح آن میتواند فضای شما را بزرگتر نشان دهد. استفاده از آینه های قاب دار که روی زمین قرار گرفته باشد تاثیر بسیار زیادی در زیبایی محیط دارد.

آینه دکوراتیو

میتوانید آینه ها به عنوان یک اثر هنری مانند قاب عکس استفاده کنید اگر از چند آینه در کنار هم در دیوار استفاده کنید یک زیبایی خاص و شیکی به دیوار و فضای اتاق میدهد. استفاده از آینه ها در همه ی بخش های خانه زیبایی و جذابیت خاص به خانه میدهد اما استفاده از آینه دکوراتیو در پذیرایی باعث میشود یک فضای شیک و جذاب برای خود و مهمان های خود ایجاد کنید.

سعی کنید از آینه های زیادی بزرگ در دیوار هایی که بزرگ هستند استفاده نکنید. از چند آینه ی کوچک در کنار هم و با نورپردازی مناسب استفاده کنید تا بتواند فضای زیبا و شیک ایجاد کند.نورپردازی اطراف آینه یک ایده ی شیک و مناسب است که میتواند زیبایی آینه را بیشتر کند.

محتوای پیشنهادی : برای مشاهده تزیین ستون با آینه کلیک کنید

نکات قبل از خرید آینه دکوراتیو :

به نکات قبل از خرید آینه دکوراتیو توجه کنید :

1)توجه داشته باشید هر قیمت ارزانی به صرفه مشتری نیست چرا که امروزه افراد سودجویی در بازار هستند که با تهیه آینه های ارزان قیمت و بی کیفیت از یک سری مکان های خاص با تبلیغات گسترده ای که در بستر اینترنت می کنند،اقدام به جذب مشتری می کنند.

این افراد دارای محل مشخصی نیستند، پس اگر  بعد از مدتی اینه های نصب شده خراب شود دیگر دسترسی به آن ها امکان پذیر نیست. پس توجه داشته باشید از مکانی خرید کنید که دارای یک محل ثابت و یا کارگاه باشند .در شیشه و آینه حسینی شما می توانید برای مشاهده مراحل کار از نزدیک به کارگاه مراجعه کنید.

2) نکته ی دیگر برای قبل از خرید آیینه دکوراتیو باید در نظر داشته باشید این است که گرون بودن آینه ممکن است به دلیل استفاده ی چسب با کیفیت و آینه خوب باشد.

صنایع شیشه و آینه حسینی با ارائه ی انواع شیشه و آینه ی با کیفیت مفتخر است بیش از ده سال سابقه کار درخشان در خدمت مشتریان عزیز باشد .صنایع شیشه حسینی دارای باکیفیت ترین آینه ها و محل ثابت می باشد . شایان به ذکر است در صنایع شیشه وآینه حسینی شما می توانید آینه های خود را با تضمین دریافت کنید .همچنین اگر بعد از مدتی آینه شما دچار خرابی شود با مراجعه به کارگاه و دستیابی به نقشه های خود در بایگانی می توانید دوباره با همان نقشه ی قبلی ،کار خود را ترمیم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.