آموزش نصب آینه های دکوراتیو

09133158380
glass_mirror_hosseini
03133331919

برای مشاوره تخصصی رایگان با مجموعه شیشه و آینه حسینی با ما در ارتباط باشید

آموزش نصب آینه های دکوراتیو

وقتی که می خواهید از آینه دکوراتیو در دکوراسیون خانه یا دفتر و محل کار خود استفاده کنید خوب است مراحل نصب و شیوه نصب آن را نیز بلد باشید. به طور کلی از نظر نصب آینه های دکوراتیو را به دو بخش می توان تقسیم نمود.

برنز 1

چند نکته قبل از شروع آینه کاری

چند نکته ای که قبل از شروع نصب آینه دکوراتیو باید به آن ها دقت کرد:

  •  ابتدا زیرکار باید کاملا یک دست و تمیز و بدون انحنا باشد
  • حتماً باید سطح  زیرکار آن تراز باشد
  • پی وی سی استفاده شود.  بهتر است  از قرنیز، چوبی یا برای پاخور نبودن آینه ها
  • سطح زیرکار آینه کاری می‌تواند کناف، چوب ام دی اف ویا حتی کاشی وسرامیک باشد.

بخش اول: نصب آینه با میخ

اگر بخواهیم توضیح کلی از نصب آینه دکوراتیو ارائه دهیم:نصب آینه توسط نصابهای مجرب و متعهد با استفاده از ابزار دقیق و حرفه ای انجام میشود، چرا که اگر آینه ها حتی اگر کیفیت بالایی داشته باشند ولی به شکل درست و تمیز نصب نشود زیبایی خود را از دست میدهند.همچنین چسبی که بکار میرود چسب مخصوص آینه باید باشد که به مرور باجیوه پشت آینه واکنش ندهد و باعث خورندگی آینه نشود و همچنین بتواند وزن آینه را تحمل کند. این چسب بو ندارد و کلا نصب آینه های دکوراتیو باعث بهم ریختگی منزل شما نمیشود و کار تمیزی است . پس اگر به دنبال تغییر زیبا و چشمگیر ، نسبتا کم هزینه و راحت در منزل یا هر محیط دیگر هستید  .آینه های دکوراتیو میتواند پیشنهاد مناسبی باشند. برای این کار میتوانیید آینه کاری روی ستون را نیز انجام دهید.

صفر تا صد مراحل سفارش تا نصب آینه های دکوراتیو ( نحوه چسباندن آینه پازلی روی دیوار ) + فیلم

لوزی

هنگامی که تصمیم می گیرید از آینه دکوراتیو در دکوراسیون منزل یا محل کارتان استفاده کنید بهتر است مراحل نصب آن را هم بدانید. به طور کلی از دیدگاه نصب، آینه های دکوراتیو به دو بخش تقسیم می شوند.

بخش اول

آن دسته از آینه ها هستند که که به صورت یک مجموعه کامل ساخته شده اند و به وسیله میخ یا بست به دیوار آویزان می شوند. این نوع آینه های دکوراتیو نصب سخت و پیچیده ای ندارند و از این رو در ادامه پیرامون آن ها توضیحی نخواهیم داد. اما نوع دیگر آینه های طرح دار بر روی دیوار همچون آینه های تراش دار هستند و الگوی خاصی برای نصب دارند که کمی حوصله، صبر و البته دقت لازم دارد.

این بخش شامل آن دسته از آینه ها می شود که به شکل یک مجموعه کامل تولید شده اند و با کمک میخ یا بست به دیوار آویزان می شوند. آینه های این بخش نصب پیچیده و سختی ندارند و به همین دلیل توضیح خاصی درباره آن ها وجود ندارد. اما برعکس آن آینه های تراش دار هستند و شیوه خاصی برای نصب دارند که نیازمند مقداری حوصله، صبر و دقت لازم است.

محتوا پیشنهادی : برای خرید آینه دکوراتیو پذیرایی کلیک کنید.

بخش دوم : نحوه نصب آینه های تراشدار

آینه دکوراتیو مسی

مراحل نصب آینه های دکوراتیو ( نصب آینه جورچین )

الگوی آینه را بر روی دیوار با چسب کاغذی به آرامی ثابت نمایید. پس از آن که از قرارگیری محل مناسب الگو بر روی دیوار و فواصل آن از طرفین اطمینان حاصل نمودید تکه های آینه را به آرامی بردارید. مواظب باشید لبه های آینه در برخورد با دیوار یا سایر تکه ها آسیب نبیند و نشکند.

طوری عمل کنید گویا قصد دارید همانند یک پازل ( به این نوع آینه ها آینه پازلی هم گفته میشود )، تکه مناسب را در جای خود قرار دهید. به شکل و نقشه ارائه شده دقت کنید و به سادگی تکه ای از آینه های دکوراتیو را از پشت به چسب آغشته کرده و بر روی دیوار در جای مناسب خود فشار دهید. برای نصب آینه ی موردنظر بر روی دیوار منزل یا محل کارتان از چسب مخصوص آینه استفاده کنید.

محصول پیشنهادی : برای خرید آینه دکوراتیو لوزی کلیک کنید.

نکته مهم در نصب آینه پازلی

سعی کنید از چسب هایی که به نام تجاری چسب آکواریوم و یا چسب سیلیکون معروف هستند استفاده نکنید. به علت آن که چسب های سیلیکون یا آکواریوم درون ترکیبات خود اسید دارند، به مرور زمان باعث از بین رفتن جیوه پشت آینه های دکوراتیو خواهند شد و پس از چند سال آینه با حالت پوسیدگی زیبایی خود را از دست خواهد داد. از این رو پیشنهاد ما به شما، استفاده از چسب آینه است. اسید های متداول در چسب سیلیکون و آکواریوم در چسب شیشه وجود ندارد و از لحاظ استحکام یکی از بهترین چسب ها می باشد.

محتوا پیشنهادی : برای آینه کاری روی سقف کلیک کنید.

آینه دکوراتیو جورچین

میزان چسب لازم برای نصب آینه های دکوراتیو

از یک سمت الگوی ارائه شده، شروع به نصب کنید. در چهار گوشه ی آینه به میزان لازم چسب بزنید و اگر قطعات آینه شما بزرگ است نقاط بیشتری را به چسب آغشته کنید. سپس تکه های آینه های دکوراتیو را با توجه به طراحی انجام شده توسط مجموعه کاژه و یا به وسیله ی نقشه ارائه شده، بر روی دیوار بچسبانید.

به دقت آینه های دکوراتیو را در کنار یکدیگر فیت نمایید، به طوری که طبق نقشه هیچ گونه درزی بین قطعات آینه دیده نشود. این نکته مهم را فراموش نکنید که حتما از چسب خصوص آینه استفاده کنید. نصب این الگوها باید تمیز و با تجربه کافی، دقت و حوصله انجام شود. با توجه به اینکه آینه جنس حساسی دارد، باید توجه کنید که لبه ها و یا نقاط تیزگوشه ی آینه های دکوراتیو، در اثر ضربه و برخورد آینه ها لب پر نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.