آینه دکوراتیو لوزی

09133158380
glass_mirror_hosseini
09135191919

برای مشاوره تخصصی رایگان با مجموعه شیشه و آینه حسینی با ما در ارتباط باشید

آینه دکوراتیو لوزی

آینه که برای تزیین استفاده می شود و حالت لوزی دارد، آینه دکوراتیو لوزی نامیده می شود که امروزه طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. توجه داشته باشید که لوزی در واقع همان مربع با کمی تغییر در زوایای داخلی است و به شکل زیبایی در می آید.

آینه تزئینی لوزی یک انتخاب زیبا و خاص برای طراحی دکوراسیون شماست که در رنگ ها و طرح های مختلف موجود است و انتخاب شما بستگی به سلیقه شما دارد. معمولا برای آینه کاری دیوار از آینه های لوزی تزئینی استفاده می شود به گونه ای که بریدگی های لوزی با دقت و ظرافت بالایی در کنار هم نصب می شوند و زیبایی خیره کننده ای به محیط می بخشند.

مدل آینه دیواری دکوراتیو لوزی

استفاده از آینه دکوراتیو لوزی در طراحی دکوراسیون داخلی بهترین انتخاب همیشگی میتواند باشد. با توجه به اینکه آینه‌های لوزی در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی عرضه می‌شوند. انواع  آینه لوزی برنجی، آینه لوزی حکاکی شده، آینه لوزی طلایی و … می باشد. در زیر به آینه دکوراتیو لوزی در رنگ های مختلف و اینه کاری لوزی روی دیوار اشاره کردیم تا شما سلیقه ی خود را مطاابقت دهید و آینه دکوراتیو لوزی برنزی ، طلایی ، نقره ای یا شامپاینی را انتخاب کنید.آینه دیواری لوزی یکی از پر طرفدار ترین آینه ها در بین پرفروش ترین آینه دکوراتیو است.

های طرح لوزی8 شیشه و آینه حسینی
های طرح لوزی1 شیشه و آینه حسینی
های طرح لوزی2 شیشه و آینه حسینی
های طرح لوزی5 شیشه و آینه حسینی
آینه دکوراتیو لوزی
های طرح لوزی10 شیشه و آینه حسینی
های طرح لوزی33 شیشه و آینه حسینی
آینه دکوراتیو لوزی
های طرح لوزی9 شیشه و آینه حسینی

 

کاربرد آینه لوزی دکوراتیو

 از آینه طرح لوزی در هر قسمت از خانه مانند: اتاق خواب، راهرو، پذیرایی، سرویس بهداشتی و … میتوانید نصب کنید  بنابراین استفاده از آینه لوزی تراش خورده بهترین گزینه برای دکوراسیون جدید و مدرن است تا بتوانید با کمترین قیمت بهترین دکور داخلی را برای خود بسازید.

نصب آینه دکوراتیو لوزی 

برای نصب آینه دکوراتیو لوزی به زمان زیادی نیاز ندارید و به سرعت انجام  می شود .برای همین از مزایای این نوع آینه ها نصب آسان و راحت آن است همچنین به دلیل مونتاژ این آینه ها در قطعات و تکه های مجزا، در صورت آسیب دیدن قطعه ای ، تعویض آن قطعه برای تکمیل کار بدون استرس کافی است چون در صورت شکسته شدن یک قسمت می توانید آن را با قسمت دیگری تعویض کنید و نیازی به تعویض کل آینه نیست.

رنگ آینه دکوراتیو لوزی

آینه دکوراتیو لوزی در سه رنگ سفید (نقره ای)، برنزی و مسی موجود است و می توانید رنگی را انتخاب کنید که با دکور و مبلمان منزل شما همخوانی داشته باشد و زیبایی منزل خود را چند برابر کند. رنگ های مختلف این آینه لوزی باعث محبوبیت بیشتر آنها شده است. باید بگوییم آینه دکوراتیو لوزی طلایی و آینه دکوراتیو لوزی برنز  از بقیه ی رنگ ها پر طرفدار تر است ولی در کل همه این موارد به سلیقه و ذوق هنری شما بستگی دارد.  همچنین این آینه ها در اندازه های مختلفی وجود دارند که با توجه به اولویت و .فضای نصب خود انتخاب می کنید. 

خرید آینه دکوراتیو لوزی

گاهی یک تغییر کوچک، تأثیری شگفت‌انگیز در خانه و روحیه ساکنان آن خواهد داشت. اگر به دنبال یک تغییر جذاب و در عین حال اقتصادی در خانه خود هستید، همین امروز با مشاوران ما در صنایع شیشه و آینه حسینی تماس بگیرید. همکاران ما با بش از ده سال تجربه در زمینه دکوراسیون داخلی، آماده‌اند بهترین و مناسب‌ترین انواع آینه‌ دکوراتیو لوزی را با توجه به بودجه شما پیشنهاد دهند.

نکات مهم برای خریدآینه دکوراتیو طرح لوزی : 

مواردی که در خرید آینه های تزئینی لوزی شکل  باید به آنها توجه کرد تا انتخاب درستی داشته باشید .هر چه تعداد نمونه های آینه لوزی بیشتر باشد، قیمت آینه لوزی آن ها بیشتر است.

برش آینه لوزی :

آینه های لوزی به اندازه های مختلف از 0.5 سانتی متر تا 15 سانتی متر برای آینه های تزئینی برش داده می شوند. تا اینکه نسبت به ابعاد آنها و کیفیت کار از روی تراشه های آینه قابل مشاهده است.

رنگ شیشه آینه لوزی :

شیشه های تزیینی در رنگ های مختلفی مانند نقره ای یا نقره ای (شیشه ساده)، شیشه برنزی، شیشه شامپاین، شیشه طلایی، شیشه دودی و … تولید می شود. وقتی اینها باید رعایت شود مربوط به موقعیت محیط، نور، ابعاد است. و وسایل مورد استفاده در محیط باید در بهترین رنگ انتخاب شوند.

سایز آینه لوزی :

آینه های لوزی عموماً در سایزهای 20 تا 30 سانتی متری تولید می شوند که بنا به سلیقه مشتری می تواند کوچکتر یا بزرگتر باشد، چرا که سایزهای کوچکتر به دلیل کار و اندازه بیشتر کاری که روی آنها انجام می شود طبیعتاً گرانتر هستند. باید تنظیم شود. محیطی که در آن کار می کنید را در نظر بگیرید.

محل قرارگیری آینه لوزی :

بهترین مکان برای آینه دکوراتیو جایی است که کمترین تداخل با قرارگیری رادیاتور، آیفون و …. داشته باشد. هرچه فضای استفاده از این موارد در آینه کمتر باشد، اثر بهتر به نظر می رسد و ظاهر بهتری خواهد داشت.

قیمت آینه دکوراتیو لوزی

همانطور که در بالا گفتیم آینه تزیینی لوزی در رنگ ها و ابعاد مختلفی است و به طبع این عوامل به در قیمت آینه دکوراتیو لوزی تاثیر گذار است مثلا قیمت آینه پنج تکه لوزی با قیمت آینه 20 تکه آینه لوزی متفاوت است شما میتوانید  برای دریافت دقیق قیمت آینه دکوراتیو لوزی با کارشناسان ما در آینه حسینی در ارتباط باشید.

سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید:

چرا آینه دکوراتیو لوزی انتخاب مناسبی برای طراحی فضای شما می باشد؟

برای آینه کاری دیوار از آینه دکوراتیو لوزی استفاده می شود به گونه ای که بریدگی های لوزی با دقت و ظرافت بالایی در کنار هم نصب می شوند و زیبایی خیره کننده ای به محیط می بخشند.

خرید آینه دکوراتیو لوزی ازصنایع شیشه و آینه حسینی چگونه است؟

برای خرید انواع طرح  و رنگ آینه دکوراتیو لوزی از صنایع شیشه و آینه حسینی می توانید با شماره 09135191919 تماس بگیرید