آینه کاری شومینه

09133158380
glass_mirror_hosseini
09135191919

برای مشاوره تخصصی رایگان با مجموعه شیشه و آینه حسینی با ما در ارتباط باشید

آینه دکوراتیو شومینه

از نقطه نظر فنگ شویی نصب آینه دکوراتیو در بالای شومینه  تداعی کننده تعامل و تعادل آب و آتش در ذهن افراد می شود وهمچنین نصب آینه دکوراتیو در اطراف محل نصب تلویزیون که به تی وی استیج معروف است باعث ایجاد لذتی مضاعف در بیننده در هنگام تماشای تلویزیون می شود وهمخوانی بیشتری بین تلویزیون و ترکیب دکوراسیون داخلی ایجاد می کند.

نصب آینه در بالای شومینه نگاهی مدرن و به روز به فضای داخلی محسوب می شود.با ترکیبی از آتش و شومینه، فضایی خارق العاده را به وجود آورد. نگاهی که در آن زیبایی شناسی و هارمونی نهفته است.نصب آینه دکوراتیو شومینه، استفاده ای هوشمندانه و زیبا از آینه است. آینه ها در این فضا باعث جذابیت بیشتر اتاق و فضای داخلی می شوند. درخشش آینه ها و شفافیتی که دارند،  فضای بالای شومینه را با آینه ای سفارشی و شیک و مدرن پر کنید تا نور بیشتری جذب شود و حالت جا دارتری به فضا داده شود.

آینه دکوراتیو شومینه در چه فضاهایی مناسب هست؟

هنگام انتخاب آینه برای آینه دکوراتیو ، اندازه آینه باید با اندازه گیری دقیق مساحت فضای مورد نظر تعیین شود. برای ایجاد دکوراسیونی کلاسیک و خاص از آینه ای استفاده کنید که عرضی برابر با عرض بالای شومینه داشته باشد .در واقع عرض دیواری که می خواهید تزئین کنید،به شما کمک می کند اندازه آینه را به طور دقیق محاسبه کنید. برای مثال دو آینه 44 سانتی متری برای یک دیوار بزرگ 4 متری مناسب است. برای افزایش ایمنی در خانه باید آسیب های طبیعی و احتمالی و ساعات بازی کودکان در کنار آینه بررسی شود.

انواع مدل آینه دکوراتیو شومینه

بسیاری از افراد هنگام انتخاب آینه دکوراتیو شومینه سردرگم می شوند. انتخاب بهترین سبک برای آینه باید متناسب با سبک و ظاهر اتاق نشیمن انجام شود. یعنی اگر خانه و مبلمان شما سنتی است بهتر است از آینه هایی با طرح کلاسیک استفاده کنید یا اگر خانه شما اسپرت است از آینه های مدرن و اسپرت استفاده کنید. داشتن طراحی هماهنگ در دکوراسیون داخلی می تواند نتایج خوبی را به خانه بدهد.در ادامه به بررسی انواع مدل آینه دکوراتیو شومینه می پردازیم.یکی از آینه های پرطرفدار برای آینه کاری شومینه آینه دکورایتو لوزی است.

دکوراتیو شومینه5 شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو شومینه6 شیشه و آینه حسینی
آینه دکوراتیو شومینه- شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو شومینه4 شیشه و آینه حسینی
آینه دکوراتیو شومینه- شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو شومینه2 شیشه و آینه حسینی

خرید آینه دکوراتیو شومینه

مدل آینه کاری شومینه یکی از عوامل موثر بر قیمت آینه کاری می باشد. البته این تنها عامل موثر نیست بلکه چندین عامل دیگر مانند اندازه و ابعاد آینه، نوع و ضخامت آینه ، نحوه نصب و اجرای آن است. توصیه می کنیم برای خرید مطمئن تر و با کیفیت تر از مجموعه ای معتبر خریداری کنید.

سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید :

آینه دکوراتیو شومینه مناسب چه فضاهایی می باشد؟

آینه دکوراتیو شومینه را با توجه به اندازه ی مساحت مورد نظر می توان در بالا و اطراف شومینه نصب و استفاده کرد.

قیمت آینه دکوراتیو شومینه چقدر است؟

قیمت آینه دکوراتیو شومینه به عواملی چون مدل ،اندازه و ابعاد آینه ،نحوه ی نصب وضخامت آینه بستگی دارد.