آینه دکوراتیو پذیرایی

09133158380
glass_mirror_hosseini
09135191919

برای مشاوره تخصصی رایگان با مجموعه شیشه و آینه حسینی با ما در ارتباط باشید

آینه دکوراتیو پذیرایی (آینه کاری اتاق پذیرایی )

آینه کاری پذایرایی را به شما پیشنهاد میدهیم اگر … به دنبال تغییر در ظاهر سالن و دکوراسیون منزل خود هستید و اما آینه کاری پذیرایی باید چگونه باشد؟ آینه ها امروزه کاربرد های وسیع تری نسبت به گذشته دارند و با کاربری های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال می توان از آن ها به عنوان یک وسیله تزئینی و یا برای دیدن خودمان استفاده کنیم. پس میدانید که آینه ها در زیبایی و جلوه ساختمان تاثیر بسزایی دارند از این رو در اتاق پذیرایی به دلیل برگزاری مهمانی ها و مجالسات بیشتری که در آنجا قرار دارند، باید زیباتر و شیک تر از سایر بخش های خانه باشد. طراحان دداخلی در زمان طراحی به ابن نکته توجه ویژه ای دارند که استفاده از آینه دکوراتیو در پذیرایی، زیبایی و جذابیت اتاق را افزایش خواهد داد و همینطور می توان با انتخاب یک آینه ی شیک و زیبا و طراحی متناسب با فضا و نورپردازی مناسب، توجه همه ی مهمان هارا به خود جلب کرد.

حسینی گیف

تاثیر استفاده آینه دکوراتیو پذیرایی

1.استفاده از آینه دکوراتیو پذیرایی سبب افزایش زیبایی و شکوه خانه می شود.
2.از آنجایی که آینه ها انعکاس نور دارند ، تاثیر بسیاری بر افزایش نور دارند و باعث میشود پذیرایی از آنچه هست بزرگتر جلوه کند
3.از نظر روانشناسی استفاده از آینه در بخش هایی از خانه تاثیر زیادی بر عدم احساس ناامیدی و انرژی منفی ها دارد.
4.مدرن و شیک شدن پذیرایی خانه با نصب آینه دکوراتیو مخصوص پذیرایی
5.پوشش نقص های موجود در پذیرایی با استفاده و نصب صحیح  آینه دکوراتیو مخصوص پذیرایی

مدرن ترین مدل آینه دکوراتیو پذیرایی

1)آینه کاری دیوار پذیرایی – مدل آینه دیواری برای پذیرایی

یکی از بهترین مکان ها در پذیرایی برای آینه کاری ، نصب آینه دکوراتیو در دیوار هاست که بهترین طرح ها و رنگ ها برای اجرای آینه در دیوار سالن رنگ های برنزی ، طلایی ، دودی و نقره ای است. بهتر است  مکان آینه دکوراتیو در سالن را جایی انتخاب کنید که انعکاس درب ورودی یا اتاق و یا درب سرویس بهداشتی روی آن قرار نگیرد بهتر است انعکاس آینه پنجره ها باشند که علاوه بر انعکاس نور فضای زیبایی را نیز منعکس کند. در زیر مدل آینه دیواری برای پذیرایی را آورده ایم : شما میتوانید طراحی دیوار پذیرایی با آینه را ابتدا تجسم کنید و نمونه اجرایی آن را مشاهده کنید و بعد  از آن اقدام خرید و نصب کنید. بسیاری از افراد تزیین دیوار پشت تلویزیون با آینه دوست دارند که میتواند این یک ایده جالب برای تزیین پذیرایی شما باشد.

آینه دکوراتیو پذیرایی
دکوراتیو مخصوص پذیرایی5 شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو مخصوص پذیرایی9 شیشه و آینه حسینی
آینه دکوراتیو مخصوص پذیرایی-شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو مخصوص پذیرایی4 شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو مخصوص پذیرایی8 شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو مخصوص پذیرایی3 شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو مخصوص پذیرایی6 شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو مخصوص پذیرایی7 شیشه و آینه حسینی

2)آینه کاری سقف پذیرایی 

آینه کاری در سقف پذیرایی نیز یکی از روش هایی است که علاوه بر زیبایی ظاهری باعث پر نور تر شدن فضا میگردد امروزه آینه کاری سقف پذیرایی بسیار رایج شده است به گونه ای که گچ بری های لوستر جای خود را به آینه کاری داده است برای این کار می توانید از آینه دکوراتیو لوزی در رنگ های برنزی ، نقره ای و طلایی و.. استفاده کنید همچنین برای انتخاب بهتر میتوانید از مشاوران شیشه و آینه حسینی مشاوره رایگان بگیرید.  
آینه دکوراتیو سقف پذیرایی -شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو سقف پذیرایی6 شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو سقف پذیرایی7 شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو سقف پذیرایی12 شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو سقف پذیرایی2 شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو سقف پذیرایی5 شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو سقف پذیرایی8 شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو سقف پذیرایی11 شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو سقف پذیرایی1 شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو سقف پذیرایی4 شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو سقف پذیرایی9 شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو سقف پذیرایی 10 شیشه و آینه حسینی

3)آینه کاری ستون پذیرایی

استفاده از آینه کاری روی ستون پذیرایی اغلب در سالن های عروسی استفاده می شود، زیرا ستون ها مانند اشکال هستند، بنابراین می توانید از آنها به عنوان مزیت یا تزئین استفاده کنید. انتخاب یک آینه کوچک لوزی یا آبشاری می تواند زیبایی ستون را دو چندان کند.
کاری ستون پذیرایی3 شیشه و آینه حسینی
کاری ستون پذیرایی2 شیشه و آینه حسینی
آینه کاری ستون پذیرایی-شیشه و آینه حسینی

مزایای آینه دکوراتیو پذیرایی

در بالا به جدیدترین مدل اینه کاری پذیرایی اشاره کردیم و اما استفاده از آینه دکوراتیو در پذیرایی چه تاثیری دارد ؟

  • افزایش روشنایی : اگر شما هم مثل ما طرفدار نور و روشنایی هستید و از طرفی پنجره بزرگ دارید، نصب آینه بهترین گزینه برای شماست، زیرا آینه با انعکاس نور فضا را روشن می کند و نور محیط را افزایش می دهد. از این رو شما می توانید خانه خود را روشن و پر انرژی تر کنید و اینگونه افراد شاد تری در منزل خواهید داشت.
  • بزرگ‌تر نشان دادن محیط با اینه کاری سالن : زمانی که نور در منزل شما منعکس میشود اصطلاحا خانه شما دلباز تر و بزرگتر به نظر میرسد پس با صرف هزینه ی اندک خانه خود را بزرگتر جلوه دهید !
  • زیباسازی : شما می توانید آینه کاری در پذیرایی را با دکور خود هماهنگ کنید زیرا آینه ها در طرح ها و رنگ های مختلف موجود هستند. آینه دکوراتیو به خودی خود زیباست و افزودن آینه های دکوراتیو مخصوص پذیرایی می تواند این زیبایی را دو چندان کند.
  • پنهان کردن ایرادات دیوار خانه : اگر قسمتی از دیوار خانه یا محل کار شما آسیب دیده است، لازم نیست هزینه زیادی برای  تعمیر آن صرف کنید، آن طرف دیوار را با آینه بپوشانید. 

نکات مهم قبل از آینه کاری پذیرایی : 

قبل از اجرای آینه در پذیرایی باید به این نکات دقت کنیم : 

 
متراژ : قبل از اجرا و خرید آینه پذیرایی بهتر است متراژ لازم برای آینه کاری پذیرایی را در نظر بگیرید.
طرح و رنگ آینه را انتخاب کنید
جنس دیوار را بررسی کرده و حتما قبل از خرید جنس را با فروشنده در میان بگذارید
مکان مناسب برای نصب : بگذارید اینطور توضیح دهیم که اگر آپارتمان شما کوچک است و نقاط تاریکی وجود دارد هنگام خرید آینه به سراغ آینه‌هایی بروید که بتوانند نور خوبی به نقاط تاریک برسانند. انتخاب آینه قدی میتواند گزینه ی خوبی در کنار پنجره باشد.
نحوه ی نصب آینه : یکی از مهم ترین فاکتورهای اجرای آینه کاری پذیرایی نحوه ی نصب آن است که شما میخواهید آینه را به دیوار بچسبانید، یا با میخ بزنید یا اینکه روی پایه بر روی زمین بگذارید؟ مثلا اگر میخواهید پشت کاناپه آینه بگذارید به نظر ما بهتر است آینه را روی دیوار نصب کنید.
آینه کاری اتاق پذیرایی

قیمت آینه دکوراتیو پذیرایی

البته که هر شخصی قصد دارد قسمتی از دیوار خانه خود را با  آینه تزئین کند، اولین چیزی که به آن فکر میکند هزینه ی آن خواهید بود هر چه طراحی آینه های منزل پیچیده تر باشد قیمت اجرای آینه دکوراتیو پذیرایی آن نیز بیشتر می شود. با کمی محاسبه می توانید متوجه شوید که با پول اندک خانه ای با فضای داخلی بسیار زیبا خواهید داشت.
 
البته باید توجه داشت که قیمت آینه دکوراتیو پذیرایی در منازل به متراژ بستگی دارد. هرچه اندازه سفارش بزرگتر باشد، قیمت  آینه دکوراتیو  پذیرایی بالاتر خواهد بود. شما عزیزان میتوانید برای خرید و اجرای آینه دکوراتیو پذیرایی با کارشناسان ما در ارتباط باشید و طرح و رنگ دلخواهتان را از ما بخواهید 

قیمت آینه کاری دیوار پذیرایی

در بالا به قیمت آینه دکوراتیو پذیرایی اشاره کردیم حال اگر قصد آینه کاری دیوار سالن منزل یا محل کار خود را دارید میتوانید با ما تماس بگرید و قیمت را به صورت دقیق بپرسید چرا که قیمت آینه کاری دیوار پذیرایی با توجه به متراژ ، نوع چسب و… مشخص میشود و نمیتوان قیمت کلی برای آن ها در نظر گرفت . اگر به دنبال آینه کاری پذیرایی جدید هستید نمونه کارهای ما را در سایت مشاهده کنید و با توجه به سبک دکوراسیون و سلیقه ی خود یک نوع را انتخاب کنید.

سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید :

چرا آینه دکوراتیو پذیرایی مهم ترین آینه دکوراتیو است؟

استفاده از آینه دکوراتیوبرای پذیرایی، زیبایی و جذابیت سالن را افزایش خواهد داد و همینطور می توان با انتخاب یک آینه ی شیک و زیبا و طراحی متناسب با فضا و نورپردازی مناسب، توجه همه ی مهمان هارا به خود جلب کرد.

استفاده از آینه دکوراتیو پذیرایی چه تاثیری ب خانه می گذارد؟

.استفاده از آینه دکوراتیودر سالن پذیرایی سبب افزایش زیبایی و شکوه خانه می شود.
2.از آنجایی که آینه ها انعکاس نور دارند ، تاثیر بسیاری بر افزایش نور دارند.

عوامل موثر بر قیمت آینه دکوراتیو پذیرایی چیست؟

عوامل موثری که می تواند بر قیمت اثر بگذارد شامل :
1.جنس آینه کار شده
2.ابعاد دیواری که قراره آینه کاری شود
3.چگونگی نصب آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.