آینه دکوراتیو دفورمه

09133158380
glass_mirror_hosseini
09135191919

برای مشاوره تخصصی رایگان با مجموعه شیشه و آینه حسینی با ما در ارتباط باشید

آینه دکوراتیو دفرمه

آینه های دکوراتیو نقش زیادی در زیبایی و روحیه خانه و محل کار شما دارد. اکنون می توانید آینه های زیبا و متناسب با سلیقه خود را در هر شکل و اندازه ای که تصور کنید پیدا کنید. اما خوب است که با مدل های مختلف آینه آشنا شوید.در این مقاله می توانید با انواع آینه دکوراتیو دفرمه آشنا شوید.
آینه های دفورمه در سایزهای مختلف حتی در اندازه های رومیزی کوچک و تا ارتفاع ساخته می شوند، این سبک به تازگی در این بازار عرضه شده است و طرفداران زیادی دارد و برای اکثر کسانی که به دنبال خرید آینه هستند جذابیت دارد.

انواع آینه دکوراتیو دفرمه 

آینه دکوراتیو دفورمه-شیشه و آینه حسینی
طرح دفرمه12 شیشه و آینه حسینی
طرح دفرمه22 شیشه و آینه حسینی
آینه دکوراتیو دفورمه-شیشه و آینه حسینی
طرح دفرمه11 شیشه و آینه حسینی
طرح دفرمه33 شیشه و آینه حسینی
خرید آینه دکوراتیو دفورمه-شیشه و آینه حسینی
طرح دفرمه9 شیشه و آینه حسینی
طرح دفرمه55 شیشه و آینه حسینی

بهترین محل برای گذاشتن آینه دکوراتیو دفرمه کجاست؟

سعی کنید آینه دکوراتیو دفرمه را در جایی قرار دهید که یا جلوی آن باز باشد یا با سایر وسایل خانه فاصله خوبی داشته باشد. در ضمن برای نصب آینه دکوراتیو دفرمه باید ارتفاع و فاصله آن از کف و سقف را در نظر گرفت. فاصله از سطح زمین باید رعایت شود تا افراد با قدهای مختلف بتوانند به راحتی خود را در آینه ببینند و ارتفاع از سقف را نیز باید در نظر گرفت زیرا این آینه ها می توانند سقف را بلندتر یا پایین تر نشان دهند.

قیمت آینه دکوراتیو دفرمه

قیمت آینه دکوراتیو دفرمه ثابت نیست و عوامل زیادی در قیمت آن تاثیر دارند. به عنوان مثال آینه های وارداتی بدون توجه به کیفیت و جنس آینه گرانتر از آینه های تولید شده در ایران هستند اما از نظر کیفیت یا نوع برش آینه، اندازه، رنگ آینه، قاب آینه، کیفیت و جنس تفاوت چندانی ندارند.شما می توانید برای اطلاع از قیمت آینه دکوراتیو دفرمه با پشتیبانی شیشه و آینه حسینی تماس بگیرید.

سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید:

آینه دکوراتیو دفرمه در کجا کاربرد دارد؟

از آینه دکوراتیو دفرمه می توان در اتاق خواب، سالن پذیرایی ، بوتیک ها و مزون ها ، رستوران و کافه، سالن های زیبایی مردانه و زنانه، سرویس بهداشتی استفاده کرد.

قیمت آینه دکوراتیو دفرمه چقدر است ؟

قیمت آینه دکوراتیو دفرمه ثابت نیست و عوامل زیادی در قیمت آن تاثیر دارند.عواملی مانند جنس ، نحوه نصب،مدل آینه دکوراتیو دفرمه و غیره  بستگی دارد.