آینه دکوراتیو سفید

09133158380
glass_mirror_hosseini
09135191919

برای مشاوره تخصصی رایگان با مجموعه شیشه و آینه حسینی با ما در ارتباط باشید

آینه دکوراتیو سفید

از ارکان جدید در دکوراسیون داخلی، آینه دکوراتیو سفید می ‌باشد که برای افزودن زیبایی و جذابیت به فضای خانه یا محل کار استفاده می ‌شود. آینه سفید با توجه به نوع کاربرد از کیفیت‌های مختلفی برخوردار هستند .

رنگ سفید در آینه ها به خصوص آینه دکوراتیو سفید از هیچ قاعده و اصولی پیروی نمی کند. رنگ سفید روی آینه دکوراتیو بسیار ساده و زیباست اما به دلیل کدر بودن و خستگی کمتر می توان از آن استفاده کرد.

به همین دلیل است که بیشتر افراد برای جلوگیری از ایجاد این فضای بی روح و یکنواخت در محیط، از طیف رنگ های گرم مانند شیری، نقره ای به جای یا نزدیک آنها استفاده می کنند.همچنین بعضی از افراددر آینه دکوراتیو سفید خود از  رنگ های سفید گچی ، سفید استخوانی، سفید عاجی، سفید کاپوچینویی و سفید مرمری استفاده می کنند.

ویژگی های مهم آینه سفید

یکی از ویژگی های مهم و منحصر به فرد آینه های سفید، انعکاس نور و روشنایی فضای مورد نظر است. آینه دکوراتیو سفید معمولاً برای بزرگتر و روشن تر نشان دادن فضاهای کوچک استفاده می شود.
رنگ سفید در زندگی و در آینه ها از قانون خاصی پیروی نمی کند از این جهت ممکن است در برخی از قسمت های ساختمان در عین سادگی و شیک بودن نامناسب باشد. 
در کل رنگ سفید حالتی عرفانی و ناب در محیط دارد و با نگاه به آن بیننده احساس آرامش می کند. آینه های سفید یکی از کاربردی ترین انواع آینه های تزیینی هستند و رنگ سفید آنها را می توان در مکان هایی با نور کم برای روشنایی بیشتر و همچنین مکان هایی که فضا محدود است استفاده کرد. ترکیب آینه دکوراتیو نقره ای با آینه دکوراتیو طلایی یک ترکیب بسایر زبا دارد که میتوانید در منزل یا محل کار آن را اجرا کنید.

مزایا استفاده از آینه دکوراتیو سفید

  • کاربردی ترین نوع آینه، آینه دکوراتیو سفید است. این آینه با رنگ سفید خود برای هر فضایی  مناسب است. یکی از مزایا استفاده از آینه دکوراتیو سفید  بازتر نشان دادن اتاق و ایجاد نور بیشتر در آن است.
  • با استفاده از این آینه، نیازی به استفاده از لامپ های زیادی ندارید. پس در این قسمت می توان گفت که با خرید آینه سفید می توانید برای مدت طولانی در مصرف برق صرفه جویی کنید.
  • رنگ سفید این آینه به شما این امکان را می دهد که آن را با هر چیزی که می خواهید ترکیب کنید. با نگاه کردن به آینه سفید و ایستادن در مقابل آن، احساس آرامش خاصی خواهید داشت.

کاربرد آینه سفید

از کاربرد آینه سفید، در لابی ساختمان ، دکوراسیون های داخلی و هتل ها می باشد تا بتوان با بازتاب نور ،آن فضا را مجلل تر و بزرگتر نشان داد .هم چنین از مزیت استفاده از آینه دکوراتیو سفید می توان به قابلیت هماهنگ شدن آینه سفید با انواع سبک‌های دکوراسیون اشاره کرد. آینه دکوراتیو سفید هم با رنگ‌های گرم قابل ست شدن است و هم با رنگ‌های سرد هم‌خوانی دارد و در ترکیب با هر طیف رنگی، جلوه خاصی به فضا می‌دهد.

لازم به ذکر است دیگر کاربرد آینه دکوراتیو سفید در آینه کاری دیوار راهرو و ورودی منزل، باعث لوکس شدن فضای داخلی می‌باشد. این نوع آینه‌ دکوراتیوها در دکوراسیون‌های سلطنتی و لوکس ، جلوه‌ای خاص و ابهت ویژه ای به فضا می‌بخشد. در عین حال در دکوراسیون‌های مدرن نیز با بازتاب رنگ‌ها، بر شادابی محیط می‌افزایند. در واقع کاری آینه دکوراتیو سفید با ایجاد یک بازتاب کامل و شفاف بر زیبایی محیط می‌افزاید.

انواع آینه دکوراتیو سفید

از متداول ترین آینه ها، آینه دکوراتیو سفید می باشد.انواع  آینه دکوراتیو سفید در اشکال مختلف هندسی به صورت تکی و یا جورچین روی دیوار قرار می گیرند.در ادامه شما می توانید نمونه هایی از انواع آینه سفید را مشاهده کنید.

آینه دکوراتیو سفید
طرح سفید33 شیشه و آینه حسینی
طرح سفید6 شیشه و آینه حسینی
طرح سفید7 شیشه و آینه حسینی
طرح سفید1 شیشه و آینه حسینی
آینه دکوراتیو سفید

انواع رنگ سفید را بشناسید:

شاید در نگاه اول اکثر رنگ های سفید مانند هم باشند. ولی اگر دقت کنید اکثر آنها با هم تفاوت دارند.در ادامه به بررسی انواع رنگ سفید می پردازیم.

·         رنگ سفید کاپوچینویی : این رنگ خاص ترکیبی از سفید خالص با مقدار بسیار کمی قهوه ای است. این رنگ برای دیوارهای یک خانه مسکونی بسیار زیبا است، شما می توانید همچنین برای زیبایی بیشتر دکوراسیون داخلی از مبلمان آبی و آینه های سفید در کنار آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که سفید کاپوچینو و سفید شیری بسیار شبیه به هم هستند، بنابراین هنگام خرید به این نکته توجه کنید.

·         رنگ سفید مرمری : رنگ مرمر سفید دارای خطوط خاکستری است که آن را زیباتر می کند. این خطوط خاکستری درخشش زیبا و خاصی به این رنگ سفید می بخشد که باعث جذابیت آن می شود ولی باید در نظر بگیرید استفاده از این رنگ در دکوراسیون منزل از نظر دکوراسیون داخلی جذاب به نظر نمی رسد.

·         رنگ سفید ساده : رنگ سفید از نظر زیبایی و سادگی جذابیت دارد و در جامعه بسیار محبوب است. رنگ سفید ترکیبی از دو نوع یا ترکیبی از هر دو است: مات و براق. شما می توانید برای دیوارها، سقف و ستون های خانه باید از رنگ سفید مات و برای لوازم خانگی خود از سفید براق استفاده کنید.

·         رنگ سفید عاجی: رنگ سفید عاجی جلوه خاصی به زیبایی محیط کار و طراحی دکوراسیون منزل می بخشد. استفاده از این رنگ روی آینه سفید بسیار جذاب است. سفید عاجی ترکیبی از سفید استخوانی و صورتی بسیار ملایم است. این رنگ سفید عاجی بیشتر از سفید استخوانی نسبت به سایر رنگ های سفید جذاب و محبوب است.

راهنمای خرید آینه دکوراتیو سفید

قبل از خرید آینه  سفید، توصیه می کنیم به موارد زیر توجه کنید تا تجربه بهتری از خرید خود داشته باشید:

  • دقت در کیفیت شیشه
  • آگاهی از جنس کار شده در پشت آینه
  • نوع کاربرد آینه در محیط شما
  • دقت در ضخامت آینه سفید
  •  اندازه آینه سفید مورد نظر 
  • مشخص کردن شکل آینه دکوراتیو سفید
  • دقت در ضخامت آینه سفید

قیمت آینه دکوراتیو سفید

آینه دکوراتیو سفید انواع مختلفی دارند که با توجه به کاربرد و نوع استفاده‌ای که از آن می‌خواهید، قیمت آن نیز متفاوت می‌شود. همچنین با توجه به اندازه و طرحی که سفارش می‌دهید، قیمت نیز متنوع می‌شود.شما می توانید برای دریافت قیمت آینه دکوراتیو سفید مورد نظرتان با پشتیبانی صنایع شیشه و آینه حسینی به شماره 09135191919 تماس بگیرید.

سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید:

آینه دکوراتیو سفید چه مدل هایی دارد؟

متداول ترین از انواع آینه دکوراتیو سفید در واقع آینه دکوراتیو سفید دیواری به شمار می رود در این حالت آینه دکوراتیو سفید در اشکال مختلف هندسی به صورت تکی و یا جورچین روی دیوار قرار می گیرند.در ادامه شما می توانید نمونه هایی از انواع آینه دکوراتیو سفید را مشاهده کنید.

از آینه دکوراتیو سفید در کجاها می توان استفاده کرد؟

کاربردهای اصلی آینه دکوراتیو سفید، در لابی ساختمان ، دکوراسیون های داخلی و هتل ها می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.