آینه دکوراتیو پنجره ای

09133158380
glass_mirror_hosseini
09135191919

برای مشاوره تخصصی رایگان با مجموعه شیشه و آینه حسینی با ما در ارتباط باشید

آینه دکوراتیو پنجره ای

امروزه با وجود خانه های کوچک و در بعضی موارد فاقد پنجره بهترین گزینه برای تداعی پنجره وجبران کمبود نور نصب آینه دکوراتیو در نقش پنجره با طرحهای هندسی وتکرار شونده در کنار هم در مکان مناسب است تا با انعکاس نور و اشیای اطراف محیط داخلی را بزرگتر وروشن تر نشان داده ودر ذهن بیننده تصویری از پنجره را تداعی می کند.

همچنین تمرکز بر دکوراسیون داخلی باعث شده تا از متریال های مختلفی برای طراحی فضا استفاده شود.اگه شماهم به دنبال زیباتر کردن منزلتان باشید ، حتما به فکر خرید  آینه دکوراتیو افتاده اید.یکی از این آینه های دکوراتیو ، آینه پنجره ای می باشد که امروزه به عنوان یک عنصر تزئینی در دکوراسیون داخلی خانه استفاده می شود تا فضایی خاص و متفاوت را ایجاد کند.

مکان های مناسب برای استفاده از آینه دکوراتیو پنجره ای

آینه پنجره ای به دلیل طراحی خاص خود در هر محیطی قابل استفاده است. می توانید آن را در اتاق نشیمن یا حتی در راهرو قرار دهید همچنین روی کنسول و کشو می تواند قرار گیرد. اگر فضای کافی ندارید می توانید آینه دکوراتیو پنجره ای را روی دیوار هم نصب کنید. در اتاق نشیمن ویلا آینه پنجره ای را در یک طاق نما زیبا قرار دهید و جلوه محیطی را دو چندان کنید. ستون ها و دیوارهای خانه را می توان به راحتی با آینه دکوراتیو پنجره ای تزئین کرد.در حقیقت این آینه  ها یکی از آینه دکوراتیو پذیرایی پر طرفدار است.

آینه پنجره ای در واقع کاملا آنتیک هستند و به زیبایی دکور کمک می کنند، بنابراین می توان از آنها در محیط اداری نیز استفاده کرد. مکان های تاریک را می توان با کمک آینه دکوراتیو پنجره ای به خوبی روشن کرد زیرا نقش روشنایی مهمی دارد.از آینه پنجره ای در فضای داخلی خانه استفاده می شود و شما می توانید بسته به سلیقه خود و طراحی محیط از آینه هایی در اندازه های مختلف استفاده کنید.یکی دیگر از مکان های مناسب برای نصب آینه دکوراتیو پنجره ای دیوار سرویس بهداشتی است که می توان روی آن نیز قرار داد.

انواع آینه دکوراتیو پنجره ای

آینه دکوراتیو پنجره ای بستگی به جایگاه قرارگیری میتواند انواع مختلفی داشته باشد که میتوان به آینه  پنجره ای ایستاده و آینه پنجره ای رومیزی اشاره کرد. همچنین از نظر ظاهری آینه های پنجره ای دکوراتیو را می توان به آینه های قدی گنبدی، آینه پنجره ای دایره ای و آینه دکوراتیو پنجره ای مستطیل شکل تقسیم بندی کرد.

1.آینه پنجره ای دیواری :

برای تزئین دیوار خاصی از خانه می توانید از آینه های پنجره ای روی دیوار استفاده کنید. می توانید این آینه را بالای میز کنسول در اتاق نشیمن قرار دهید و یک دیوار جذاب ایجاد کنید. می توانید آن را پشت مبل یا تخت روی دیوار قرار دهید و دکوراسیون خود را مدرن کنید. اندازه شیشه پنجره استفاده شده کاملا به سلیقه شما و فضای مورد استفاده بستگی دارد. برای زیبایی دکوراسیون داخلی می توانید از این طرح استفاده کنید. در این نوع آینه پنجره ای دیواری، مقیاس و ابعاد فضای نشیمن را در نظر بگیرید و این نوع را با ابعاد مشخص بچینید در زیر نمونه هایی از آینه پنجره ای دیواری را به تصویر کشیدیم :

پنجره ای12 شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو راهرو دیواری
دکوراتیو راهرو دیواری1
پنجره ای6 شیشه و آینه حسینی
آینه پنجره ای-شیشه و آینه حسینی
آینه پنجره ای-شیشه و آینه حسینی

2.آینه پنجره ای دکوراتیو رومیزی

 زمانی که می خواهید از آینه رومیزی برای اتاق خواب یا بخشی از دکوراسیون اتاق نشیمن استفاده کنید، توصیه می کنیم از آینه های پنجره ای رومیزی استفاده کنید. همانطور که می دانید در دنیای مدرن امروزی، آینه های پنجره ای کمک می کنند تا دکوراسیون داخلی منزل شما متفاوت و زیبا تر شود.
یک میز با تم رنگی که دوست دارید انتخاب کنید و در هر نقطه از خانه که دوست دارید قرار دهید و آینه ی پنجره ای رومیزی متناسب با میزتان سفارش دهید. به دلیل طراحی متفاوت، آینه های پنجره در هر قسمت از خانه عملکرد خاص خود را دارند. نمونه هایی از این طرح های مختلف را در تصاویر ارائه شده مشاهده می کنید. در زیر به نمونه هایی از آینه دکوراتیو پنجره ای رومیزی به تصویر کشیدیم : 
پنجره ای رومیزی
آینه پنجره ای طرح گرد-شیشه و آینه حسینی
پنجره ای4 شیشه و آینه حسینی

3.آینه پنجره ای ایستاده

آینه های پنجره ای ایستاده یکی از سبک هایی است که می توان در دکوراسیون منزل امروزی استفاده کرد. این آینه را می توان روی زمین قرار داد یا به دیوار تکیه داد ،همچنین می توان این نوع آینه ها را در هال یا در ورودی خانه قرار داد تا فضایی جذاب ایجاد کند. شما نیز می توانید از آینه پنجره ای ایستاده در اتاق خواب استفاده کنید و کاربردی شبیه به آینه قدی دارد.
همانطور که می دانید در گذشته از آینه های رنگی برای تزئین در و پنجره استفاده می شد. در نتیجه یک طراحی منحصر به فرد برای طراحی داخلی متولد شد. امروزه در دنیای مدرن و پیشرفته می توان طرح ها و تزیینات مختلفی را با آینه پنجره ایجاد کرد. با یک آینه بلند و ایستاده از نوع آینه پنجره ای ایستاده به راحتی می توانید راهروی ورودی خانه خود را تزئین کنید و دیگران را شگفت زده کنید.

پنجره ای2 شیشه و آینه حسینی
پنجره ای7 شیشه و آینه حسینی
آینه پنجره ای-شیشه و آینه حسینی
پنجره ای8 شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو پنجره ای ایستاده2
دکوراتیو پنجره ای ایستاده1

4.آینه دوقلو پنجره ای

همانطور که در تصویر می بینید، از دو آینه دوقلو پنجه ای برای زیباتر شدن و هدرنرفتن محیط های پرت خانه استفاده شده است. با قرار دادن مستقیم دو یا سه آینه می توانید تصویر بسیار زیبایی ارائه دهید. شما می توانید تعداد این سری از آینه ها را با توجه به مساحت منزل خود تغییر دهید.
پنجره ای9 شیشه و آینه حسینی
پنجره ای10 شیشه و آینه حسینی
دوقلو پنجره ای

 خرید آینه دکوراتیو پنجره ای در اصفهان

با خرید آینه پنجره ای شما میتوانید نقص های روی دیوار را پوشش دهید ولی در اولین قدم برای خرید آینه دکوراتیو پنجره ای در اصفهان باید به ابعاد مد نظر دقت کنیم و بعد نسبت به خرید آینه پنجره ای اقدام کنید برای خرید آینه پنجره ای حتما به متریال و برند آن دقت کنید .آینه دکوراتیو پنجره ای هم مانند آینه لوزی یکی از آینه های پر طرفدار برای سالن و اتاق است.

قیمت آینه دکوراتیو پنجره ای 

همانطور که قابل حدس است قیمت آینه دکوراتیوآینه پنجره ای به صورت ایستاده ، رومیزی و گنبدی  با توجه به ابعاد ، قاب آن ها و رنگ آن ها میتواند متفاوت باشد پس بهتر است برای دریافت قیمت دقیق آینه پنجره ای با مشاوران ما در مجموعه شیشه و آینه حسینی در ارتباط باشید.

سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید:

بهترین مکان برای نصب آینه پنجره ای دکوراتیو کجاست؟

آینه پنجره ای به دلیل طراحی خاص خود در هر محیطی  ،قابل استفاده است.می توانید آن را در اتاق نشیمن، راهروروی کنسول،سرویس بهداشتی و کشو قرار دهید.

برای خرید آینه پنجره ای به چه نکاتی توجه کنیم ؟

1-از آنجایی که می توانید با آینه ها نقص های روی دیوار را به خوبی پوشش دهید، بهتر است در انتخاب سایز مناسب دقت کنید.

2-به متریال و برند توجه زیادی داشته باشید، هر چه برندی که خریداری می کنید معتبرتر باشد، سطح کیفیت بالاتری خواهد داشت. استفاده از متریال خوب این آینه را کاملا مقاوم کرده است.