آینه دکوراتیو برنز

09133158380
glass_mirror_hosseini
09135191919

برای مشاوره تخصصی رایگان با مجموعه شیشه و آینه حسینی با ما در ارتباط باشید

آینه دکوراتیو برنز

هنر دکوراسیون امروزه با استفاده از عنصرهای قدیمی جلوه های بصری جذاب و زیبایی را در دکوراسیون داخلی به وجود آورده است. استفاده از آینه دکوراتیو برنزی در دکوراسیون داخلی از جمله این عناصر است. آینه دکوراتیو برنز با ایجاد ظاهری لوکس و جذاب ، فضا را دلپذیرتر و بزرگتر می کند و علاوه بر این توانایی مطابقت با هر طرحی را دارد. آینه دکوراتیو برنزی یکی از آینه هایی است که امروزه طرفداران زیادی را در ایران به خود جلب کرده است. این نمونه آینه را می توان از بهترین و زیباترین نوع آینه ها دانست. ترکیب آینه دکوراتیو برنز و آینه دکوراتیو سفید بسیار زیبا و گیراست که میتوانید استفاده کنید

کاربرد آینه های برنز

بخش مهمی از آینه های مورد استفاده در محیط های مسکونی، محیط های اداری و تجاری ، ظاهری ساده دارند و فقط از طریق استفاده کاربردی و خاص هستند. اما با انتخاب آینه دکوراتیو برنز به عنوان آینه تزئینی، می توان شاهد تحولاتی در زمینه طراحی دکوراسیون بود. آینه دکوراتیو برنز یکی از آینه هایی است که می تواند در هر محیطی مورد استفاده قرار گرفته و فضای کاملا ایده آل را منعکس کند.استفاده از آینه دکوراتیو در هر محیطی میتواند احساس متفاوتی در فضا ایجاد کند. انعکاس نور و اشیا موجود در محیط، بزرگ کردن فضا  و … فقط بعضی از مزایای انتخاب آینه دکوراتیو برنز در نظر گرفته می شود.

انواع آینه دکوراتیو برنز

امروز استفاده از آینه دکوراتیو برنز نسبت به گذشته بسیار رایج شده است.به صورتی که اکثر لوازم مورد نیاز در دکوراسیون ها از جمله مبل ها و پرده ها نیز در طیف رنگ هایی نزدیک به قرمز و طلایی قرار دارند. از آینه های برنزی در اشکال مختلف و تراش خورده و سندبلاست نیز استفاده می کنند .برای دیدن انواع طرح آینه دکوراتیو برنز تا ادامه با ماباشید. همانطور که میدانید از آینه  دکوراتیو برنزی در اصفهان برای آینه دکوراتیو پذیرایی بسیار استفاده میشود.

آینه دکوراتیو برنز
طرح برنز8 شیشه و آینه حسینی
طرح برنز33 شیشه و آینه حسینی
طرح برنز12 شیشه و آینه حسینی
آینه دکوراتیو برنز
طرح برنز4 شیشه و آینه حسینی 1

مدل های آینه برنز

آینه برنز دیواری:

از فلز برنز در تولید آینه های برنز استفاده می شود، بنابراین از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. دوام این نوع آینه فوق العاده بالاست. یکی ازکاربرد های آینه برنزی ، آینه کاری روی دیوار می باشد. آینه برنز دیواری جلوه ای خاص و جلوه بصری متفاوتی ایجاد می کند. تصور کنید وارد فضایی می شوید که دیوار رو به روی شما با آینه های زیبا پوشیده شده است، چه حس خوبی خواهید داشت؟ آینه دکوراتیو برنز دیواری می تواند حس همدلی و صمیمیت را در محیط ایجاد کند و این موضوع بسیار مهم است.

آینه برنز لوزی :

آینه ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که از ویژگی های آن ها می توان به انعکاس نور در فضا ،درخشان تر کردن محیط وهمچنین بازتر و روشن تر کردن ئکوراسیون داخلی اشاره کرد.یکی از دلایل محبوبیت آینه دکوراتیو برنز لوزی ، رنگی است که محیط را گرمتر و راحت تر می کند. امروزه در دکوراسیون داخلی از آینه برنز لوزی ها به تنهایی یا با رنگ هایی مانند نقره ای و طلایی استفاده می شود. آینه برنز لوزی برای هر نوع دکوراسیون منزل، محل کار و … مناسب است. اگر دوست دارید میتوانید انواع آینه دکوراتیو لوزی را مشاهده کنید.

آینه تراش برنزی :

در آینه تراش برنزی کارهای مختلفی به خصوصی در لبه آینه انجام می دهند و هدف از این کار در طراحی زاویه دار مانند مستطیل، مربع، ذوزنقه ، گرد و…می باشد. شما می توانید حکاکی را با توجه به دکوراسیون و ترجیحات خود تغییر دهید. از آینه تراش برنزی در میز آرایش، توالت فرنگی و … نیز استفاده می شود.

آینه برنز پایه دار :

آینه برنز پایه دار ایده خوبی است، زیرا بسیاری از افراد تمایلی به نصب آینه روی دیوار ندارند. این آینه به گونه ای طراحی شده است که پایه داشته باشد و به راحتی در هر گوشه ای از محیط قرار گیرد. از آنجایی که استفاده از آن بسیار آسان است، طرفداران زیادی دارد.

قیمت آینه برنزی

آینه ها به دلیل فرآیندهای پیچیده تولید، قیمت های متفاوتی دارند. از آنجایی که آینه دکوراتیو برنزی مراحل تولید سخت تری نسبت به آینه معمولی دارد، قیمت آینه برنزی در اصفهان و یا هر جای دیگری نیز گرانتر است. همچنین انواع مختلف آینه دکوراتیو برنز با ضخامت های مختلف وجود دارد که هر چه آینه برنزی ضخیم تر باشد قیمت آن نیز بیشتر می شود. برای اطلاع دقیق از قیمت آینه برنزی می توانید با کارشناسان مجموعه شیشه و آینه حسینی تماس حاصل فرمایید.

سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید :

آینه های برنزی در کجا استفاده می شوند؟

 از آینه برنزی در هر مکانی که می خواهید، می توانید استفاده کنید .شما می توانید در پذیرایی ، اتاق خواب ، راهرو ، سالن ها و.. از آینه برنزی استفاده کنید.

آینه دکوراتیو برنزی چه مدل هایی دارد؟

1.آینه برنز دیواری

2.آینه برنز لوزی

3.آینه تراش برنزی

4.آینه برنز پایه دار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.