آینه دکوراتیو سقفی

09133158380
glass_mirror_hosseini
09135191919

برای مشاوره تخصصی رایگان با مجموعه شیشه و آینه حسینی با ما در ارتباط باشید

آینه دکوراتیو سقفی

آینه دکوراتیو سقفی به معنای برش آینه های بزرگ به اندازه های مختلف و نصب آن ها بر روی سقف است که  فضای داخلی خانه شما را بزرگتر و زیباتر می کند. با آینه دکوراتیو سقفی میتوان آینه کاری سقف راهرو ها ، آینه کاری سقف اتاق خواب ، آینه کاری بالای میز غذا خوری و همچنین آینه کاری سقف سالن پذیرایی را انجام داد.شایان به ذکر است که شما در هر بخشی از محیط ساختمان که دارای سقف می باشد می توانید از آینه دکوراتیو سقفی در طرح ها و مدل های مختلف استفاده کنید.

نصب آینه دکوراتیو سقفی بر روی سقف در هر بخشی از منزل باعث ایجاد حس آزادی وآرامش بخش در افراد می گردد وشادابی محیطی که ناشی از افزایش نور وبزرگتر نشان دادن فضا و حس نامحدود بودن و رها بودن  به افراد می دهد.

اکنون شاید بپرسید آینه دکوراتیو سقفی مناسب چه خانه هایی است ؟و برای جواب به این سوال باید گفت آینه کاری سقف انتخاب مناسبی برای خانه هایی می باشد که دارای سقف یکدست و کوتاهی هستند تا با ایجاد خطای دید سقف بلندتر به نظر رسد .

آینه کاری مدرن برای سقف

افرادی که در زمینه طراحی داخلی فعالیت دارند به راحتی می توانند از آینه کاری مدرن استفاده کنند . به صراحت می توان گفت که آینه کاری دیواری یک ایده نیست و امروزه آینه کاری مدرن برای سقف نیز روز به روز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا باعث زیباتر شدن فضای خانه یا مکان دیگر می شود.از سوی دیگر آویزان کردن یک لوستر یا لامپ آویزی زیبا روی آینه دکوراتیو  نمایی جذاب و نورانی را تولید می کند .

انواع آینه دکوراتیو سقفی 

آینه دکوراتیو سقفی در دو نوع سنتی و مدرن قابل اجرا میباشند که در آینه کاری سنتی آینه ها را به اندازه های کوچک برش میدهند و اجرا میکنند .اما در سبک مدرن از طرح هایی مانند آینه دکوراتیو مدل کندویی ، آینه دکوراتیو مدل آبشاری ، آینه دکوراتیو مدل لوزی و غیره انجام می شوند.

آینه دکوراتیو سقفی-شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو سقفی6 شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو سقفی7 شیشه و آینه حسینی
آینه کاری مدرن سقف
دکوراتیو سقفی5 شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو سقفی8 شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو سقفی3 شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو سقفی4 شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو سقفی9 شیشه و آینه حسینی

مراحل نصب آینه کاری سقف

1.با استفاده از یک ابزار اندازه گیری دقیق، عرض کلی سقف خود را به دو قسمت تقسیم کنید و روی سقف دقیقاً بالای نقطه میانه علامت بزنید.
2.علامت را با استفاده از تراز به نیمه دیگر منتقل کنید.
3.اشیایی مانند تخت را از اتاق خارج کنید و از نردبان برای رسیدن به سقف استفاده کنید.
4.محل آینه سقف را با توجه به طول آینه تعیین کنید.
5.قاب یا پایه را روی سقف قرار دهید و سوراخ ها را با مداد مشخص کنید.
6.برای سوراخ کردن از مته استفاده کنید.
7.سپس آینه را روی سقف نگه دارید و با نصب پیچ در جای خود محکم کنید.همچنین می توانید از روش های جایگزین دیگری مانند 123 و چسب دو طرفه استفاده کنید.

قیمت آینه دکوراتیو سقفی

نصب آینه دکوراتیو سقفی بسیار دشوار تر از آینه دکوراتیو دیوار می باشند. به همین دلیل از لحاظ قیمت نسبت به آینه های دیواری قیمت بالا تری دارند و همچنین رعایت ایمنی و دقت در نصب یک آینه بزرگ و سنگین از سقف بسیار مهم است ولی زمانی که کار را به درستی انجام دهید می تواند اوقات لذت بخش و خوشی را برای شما به ارمغان بیاورد. شما می توانید برای خرید آینه دکوراتیو سقفی با بهترین قیمت از شیشه و آینه حسینی با چندین سال سابقه ی درخشان خریداری کنید.

سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید:

از آینه دکوراتیو سقفی در کجا استفاده کنیم؟

شما در هر بخشی از محیط ساختمان که دارای سقف می باشد می توانید از آینه دکوراتیو سقفی در طرح ها و مدل های مختلف استفاده کنید.

انواع آینه دکوراتیو سقفی چیست؟

آینه دکوراتیو سقفی در دو نوع سنتی و مدرن قابل اجرا میباشند که در آینه کاری سنتی آینه ها را به اندازه های کوچک برش میدهند و اجرا میکنند .اما در سبک مدرن از طرح هایی مانند آینه دکوراتیو مدل کندویی ، آینه دکوراتیو مدل آبشاری ، آینه دکوراتیو مدل لوزی و غیره انجام می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.