آینه دکوراتیو طلایی

09133158380
glass_mirror_hosseini
09135191919

برای مشاوره تخصصی رایگان با مجموعه شیشه و آینه حسینی با ما در ارتباط باشید

آینه دکوراتیو طلایی

آینه دکوراتیو طلایی یکی از پرطرفدارترین نوع آینه ها در بین افراد است استفاده از آینه طلایی در گذشته نمادی از اشراف وآئین خانواده های سلطنتی بوده است. این آینه ها در طرح های مختلفی تولید می شوند. برای مثال گاهی اوقات قطعات پازل در طرح کنار هم قرار می گیرند و در مدل های دیگر به عنوان یک قاب شیک و مجلل روی دیوار قرار می گیرند. رنگ طلایی به فضای هر اتاق کمک می کند تا سبکی کلاسیک و مجلل پیدا کند.

تاثیر رنگ در آینه ها

امروزه آینه ها تنوع رنگی بالایی دارد همچنین اگر آین ها قابدار باشد ، تنوع رنگ قاب نیز میتواند باعث جذابیت و تنوع رنگی در آینه ها شود تا به افزایش جلوه آینه ها کمک شود، چرا که آینه بدون قاب جلوه خوبی نخواهد داشت. به دلیل اینکه بیشتر آینه ها فاقد رنگ هستند، رنگ قاب دور آن ها بسیار مهم است و افراد تلاش می¬کنند تا رنگ قاب آینه های دکوراتیو خود را با وسایل و استایل خانه ست کنند.یکی از آینه هایی که در رنگ طلایی پرطرفدار است آینه دکوراتیو لوزی است.

کاربرد آینه طلایی

همانطور که گفتیم آینه طلایی به ظاهر اتاق شما ظاهری لوکس ولاکچری میدهد. 
این نوع از آینه طلایی یکی از زیبا ترین اینه دکوراتیو است که میتوان گفت به نسبت دیگر آینه ها کمی گران تر است از این آینه طلایی بیشتر در دفترهای لوکس ، تالارها و سالن زیبایی و پذیرایی استفاده میشود همان طور که متوجه شدید از آینه کاری به غیر خانه های شخصی نیز می توان استفاده کرد. 

آینه دکوراتیو طلایی

آینه دکوراتیو طلایی

مزایای استفاده از آینه دکوراتیو طلایی

  • استفاده از رنگ طلایی در دکوراسیون، درخشندگی و انرژی زیادی را در محیط تداعی می کند. همچنین از نظر روانشناسی کسانی که قاطع و با اعتماد به نفس و قوی هستند بیشتر از رنگ طلایی استفاده می کنند. یکی از مزایای آینه دکوراتیو طلایی این است که با هر نوع دکوراسیون و محیطی سازگار است و آن را زیباتر و جذاب تر می کند. به همین دلیل اکثر افراد با هر سلیقه ای رنگ طلایی را انتخاب می کنند.
  • استفاده از آینه دکوراتیو طلایی نور را از بیرون خانه به فضای خانه منتقل می کند، این آینه می تواند هر چیزی را که در مقابل آن قرار می گیرد منعکس کند، بنابراین باعث می شود فضای خانه به طور طبیعی روشن به نظر برسد. بهتر است آینه را جلوی پنجره قرار دهید. توجه داشته باشید که آینه های رنگی هر چیزی را به رنگ خودشان منعکس می کنند. بنابراین، استفاده از آینه طلایی به شما کمک می کند تا نور طلایی و چندین برابر روشن تری در خانه خود داشته باشید.
  • یکی دیگر از مزایای آینه دکوراتیو رنگ طلایی این است که می توان آنها را با هر نوع چیدمان و مبلمانی قرار داد و ارتباط برقرار کرد. این آینه ها برای محیط هایی مانند خانه و محل کار بسیار کاربردی و کاربردی هستند. با کمک این آینه ها می توانید درخشندگی و زیبایی خاصی به بافت داخلی ببخشید و فضای خود را به فضایی کاملا شیک و مجلل تبدیل کنید.
    دلیل استفاده از آینه دکوراتیو طلایی، ایجاد توهم عمق بیشتر فضا است. به این دلیل این آینه ها در میان مردم محبوب شده اند.

محتوای پیشنهادی » چگونه آینه کدر را تمیز کنیم

نکات استفاده از آینه دکوراتیو طلایی

1)رنگ های گرم و تیره بهتر است در دکوراسیون و در کنار آینه‌ دکوراتیو طلایی استفاده شوند، زیرا دید بهتری از خانه و محیط اطراف ایجاد می‌کنند و جذاب‌تر به نظر می‌رسند. اگر به فضاهای مدرن علاقه دارید، استفاده از آینه دکوراتیو طلایی در رنگ های مختلف با اشکال و فرم های دیگر عالی است و دیوار آینه کاری شده زیبایی خواهید داشت. اما توجه داشته باشید که استفاده از هر رنگ های آینه ای خوب نیست، آنها باید ترکیب رنگ های زیبایی ایجاد کنند که در نهایت جذاب به نظر برسند.

برای مثال می توانید از آینه دکوراتیو دودی در کنار آینه دکوراتیو طلایی استفاده کنید. این دو ترکیب بسیار جذابی هستند. علاوه بر آن شما باید آینه ها را به شکل صحیح کنار هم قرار دهید تا با یکدیگر مطابقت داشته باشند. در این صورت، آینه‌ای شیک‌تر در فرم مناسب خواهید داشت.

2)هر چه آینه بزرگتر استفاده کنید، خانه شما بزرگتر و عریض تر به نظر می رسد. اگر قصد استفاده از اینه دکوراتیو طلایی را دارید می توانید از شیشه های طلایی در کنار آینه نیز استفاده کنید. از شیشه های طلایی در ساخت هر قسمت از مبلمان منزل به منظور زیبایی استفاده می شود. به عنوان مثال، شیشه های طلایی بین کابینت ها، پارتیشن های شیشه ای طلایی رنگ، یا کابین دوش شیشه ای طلایی رنگ، نمونه هایی از اقلام شیشه ای هستند که جلوه طلایی خاص تری دارند.

3)استفاده از آینه دکوراتیو طلایی فضایی منحصر به فرد و مجلل را به نمایش می گذارد. با توجه به سلیقه خود می توانید با آینه های پازلی کنار هم روی دیوار کار کنید و یک قاب آینه شیک واقعی روی دیوار خواهید داشت.

انواع آینه دکوراتیو طلایی

به طور کلی آینه دکوراتیو طلایی را می توان به دو دسته کنسول دار و بدون کنسول تقسیم کرد.

1- آینه دکوراتیو طلایی دکوراتیو طلایی بدون کنسولطلایی بدون کنسول

این آینه ها کمتر از سایر آینه های طلایی استفاده می شوند. آینه های طلایی بدون کنسول در طرح های متنوعی تولید می شوند و مشتری می تواند با توجه به سلیقه خود از بین مدل های مختلف انتخاب کند. مدل های بدون کنسول عمدتا برای دفاتر و اماکن تجاری استفاده می شوند. افرادی که می خواهند محل کارشان شیک و مجلل به نظر برسد از این آینه ها استفاده می کنند.

2- آینه دکوراتیودکوراتیو طلایی با کنسولطلایی با کنسول

این نوع کنسول بیشتر از مدل های دیگر در منازل استفاده می شود. افراد به کمک آینه های طلایی در کنار کنسول زیبایی خاصی به خانه های خود می بخشند و به بخش مهمی از دکوراسیون داخلی آن ها تبدیل می شود. همچنین این مدل ها طرح های متنوعی دارند و افراد می توانند طرح های مختلفی را انتخاب کنند.

ویژگی های آینه دکوراتیو طلایی

1- از پرفروش ترین و پرطرفدارترین مدل ها: استفاده از رنگ طلایی در دکوراسیون تاثیر بسیار مثبتی بر فضا می گذارد و فضا را کلاسیک می کند. آینه دکوراتیو طلایی را می توان به خوبی با نقره ترکیب کرد.

2- افزایش گرما و شادی: یکی دیگر از دلایل روی آوردن مردم به آینه های تزئینی طلایی این است که این رنگ های طلایی به فضا گرما می بخشند و به محیط شادی خاصی می بخشند. همچنین در محیط های کاری به افراد کمک می کند تا کمی آرامش داشته باشند و به سرعت احساس راحتی کنند.

3-سازگاری با انواع سبک ها: رنگ طلایی آینه دکوراتیو طلایی برای هر نوع دکوراسیونی مناسب است و به راحتی می توانید آن ها را با سایر مبلمان منزل ترکیب کنید. یافتن قاب های کلاسیک، مدرن و سنتی کار سختی نخواهد بود و به راحتی می توانید آن ها را پیدا کنید.

نمونه آینه دکوراتیو طلایی

آینه دکوراتیو طلایی
های طرح طلایی6 شیشه و آینه حسینی
های طرح طلایی7 شیشه و آینه حسینی
های طرح طلایی2 شیشه و آینه حسینی
های طرح طلایی5 شیشه و آینه حسینی
های طرح طلایی8 شیشه و آینه حسینی
آینه دکوراتیو طلایی-شیشه و آینه حسینی
های طرح طلایی4 شیشه و آینه حسینی
های طرح طلایی9 شیشه و آینه حسینی

قیمت آینه دکوراتیو طلایی :

قیمت آینه دکوراتیو طلایی به عوامل مختلفی از جمله ابعاد بستگی دارد. همچنین این آینه ها در طرح های مختلفی تولید می شوند که هر کدام دارای نرخ متفاوتی هستند. اما به طور کلی می توان گفت که این آینه به دلیل استفاده از فلز طلا در ساختار آن قیمت بالایی دارد. گرانی فلز طلا، قیمت آینه طلا را بسیار افزایش داده است و به همین دلیل آینه طلا از آن دسته آینه های گران قیمتی است که گاهی اوقات از آن استفاده نمی کنیم.

 البته آینه های طلایی می توانند با یکدیگر متفاوت باشند و اینطور نیست که آینه های طلایی یکسان داشته باشیم و از یک ماده استفاده کنیم.همچنین توجه داشته باشید اگر می خواهید آینه از نظر جذابیت دکوراسیون شما زیباتر باشد ، آینه طلایی را جزء مهمی از دکوراسیون منزل خود در نظر بگیرید. خرید این آینه را برای کنسول خود فراموش نکنید، لازم است بدانید میزان جذابیت آن را افزایش می دهد.

خرید آینه دکوراتیو طلایی

قبل از خرید آینه طلایی دکوراتیو از فروشنده یا تولید کننده آینه دکوراتیو طلایی بخواهید تصویری از آن را در اختیار شما قرار دهد تا آگاهانه بهترین آینه را برای خود بخرید و تهیه کنید. اکنون اگر شما قصد خرید آینه طلایی را دارید به فروشگاه شیشه و آینه حسینی مراجعه کنید. این فروشگاه اینترنتی یکی از فروشگاه های معتبری است که می توانید طرح های مختلف آینه طلایی را از آن خریداری کنید.

نکات لازم در هنگام خرید آینه طلایی

  • در زمان خرید آینه طلایی به اصل بودن آینه دقت کنید چرا که اصل این آینه ها اصل از پوشش جیوه در سطح شیشه ساخته می شوند ولی آینه های تقلبی از پوشش آلومینیم ساخته شده است هر چه جنس شیشه و جیوه بهتر باشد ماندگاری رنگ و کیفیت آینه نیز مرغوب تر است .
  • سلیقه ی شما در زمان خرید آینه طلایی اهیمت ویژه ای دارد چرا که آینه ها در شکل ها، طرح ها و اندازه های مختلفی طراحی می شوند. پس قبل از خرید آینه طلایی به طرح و شکل آن دقت کنید تا ب دل چسب برای شما باشد.
  • در زمان خرید آینه طلایی از معتبر بودن فروشگاه اطمینان حاصل کنید. محصولی که خریداری می کنید باید دارای ضمانت بازگشت کالا و گارانتی باشد.

سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید :

انواع آینه دکوراتیو طلایی چیست ؟

آینه طلایی به دو دسته آینه دکوراتیو طلایی با کنسول و بدو کنسول تقسیم بندی می شود

قیمت آینه دکوراتیو طلایی چقدر است ؟

قیمت آینه دکواتیو طلایی به عوامل مختلفی همچون ابعاد ، میزان طلای به کار رفته شده و… بستگی دارد . شما می توانید برای دریافت قیمت با شماره ی 09135191919 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.