آینه دکوراتیو طرح کندو

09133158380
glass_mirror_hosseini
03133331919

برای مشاوره تخصصی رایگان با مجموعه شیشه و آینه حسینی با ما در ارتباط باشید 

آینه دکوراتیو طرح کندو یا شش ضلعی

آینه دکوراتیو طرح کندو از تعدادی شش ضلعی در سایزهای مختلف شده تشکیل شده است که شما میتوانید این کار را بر حسب سلیقه ی خود بر روی دیوار سالن، اتاق خواب و… نصب کنید و تحولی زیبا به آن مکان هدیه کنید و آن قسمت را از سادگی  دربیاورید، به طور کلی این آینه 6 صلیعی را میتوان یکی از طرح های پر طرفدار برای آینه دکوراتیو پذیرایی دانست از مشخصات از آینه طرح کندو میتوان به موارد زیر اشاره کرد : 

  • ضخامت آینه : 4 , 5 میلی متر 
  • تنوع رنگی : سلیور (سفید) ، برنز  ، طلایی ، مسی
  • ابعاد: در ابعاد و چیدمان شما 
  • دقت برش : برش توسط به روز ترین دستگاه های ساخت کشور ایتالیا 
  • دقت تراش : به روز ترین دستگاه های ساخت کشور ژاپن پخ تراش یه عرض 10 میلی متر 
  • نوع جیوه : دو لایه رنگ یا همون به اصطلاح دو جیوه که از نقره و آب مس تشکیل شده است
آینه دکوراتیو 6 صلعی - کندویی
آینه دکوراتیو 6 صلعی - کندویی
آینه دکوراتیو 6 صلعی - کندویی
دکوراتیوئ 6 شغلی
آینه دکوراتیو 6 ضلعی- طرح کندویی
آینه دکوراتیو 6 ضلعی طلایی
آینه دکوراتیو طرح کندویی نقره ای
آینه دکوراتیو طرح کندویی شامپاینی

خرید آینه دکوراتیو کندویی

آینه دکوراتیو طرح کندویی به صورت منظم و بهم ریخته نیز اجرا می شود که با دقت و شکل زیبا که با آن می توان داد محیطی مدرن و شیک را می توان ایجاد کرد. شما مشتریان عزیز میتوانید با توجه به سبک دکوراسیون و سلیقه ی خود میتوانید به صورت منظم و یا نامنظم سفارش دهید . همانطور که در بالا گفتیم این آینه های در رنگ های برنزی ، سفید یا نقره ای ، طلایی ، دودی و شامپاینی موجود است اما به جرات میتوان گفت بیشترین رنگی که در آینه دکوراتیو طرح کندویی مورد استقبال بوده است رنگ نقره ای است. همانند آینه لوزی که رنگ نقره ای در آن پر طرفدار است. ما در بالا نمونه هایی از آینه دکوراتیو کندویی نقره ای را آورده ایم که شما میتوانید روی دیوار منزل و محل کار ، روی ستون و… اجرا کنید و از زیبایی آن لذت ببرید. برای خرید آینه دکوراتیو میتوانید با کارشناسان ما در مجموعه آینه حسینی در ارتباط باشید.

قیمت آینه دکوراتیو طرح کندویی 

یکی از طرح هایپر طرفدار آینه دکوراتیو ، آینه دکوراتیو 6 صلعی است . آینه های 6 ضلعی قابلیت نصب روی سقف اتاق هم دارند و از آنجایی که میتوان آن ها را با فاصله نیز قرار داد میتواندد فضای خالی را پوشش دهند به علت 6 ضلعی بودن آینه و شباهت آن به کندوی زنبور عسل، این آینه ها بدین اسم نام گذاری شده اند.  از آنجایی که قیمت ثابتی نمیتوان برای آینه دکوراتیو 6ضلعی در نظر گرفت میتوان به طور کلی قیمت آینه دکوراتیو طرح کندویی را با توجه به ابعاد ، متراژ و رنگ آن ها قیمت را مشخص کرد. برای دریافت قیمت میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.