آینه دکوراتیو دودی

09133158380
glass_mirror_hosseini
09135191919

برای مشاوره تخصصی رایگان با مجموعه شیشه و آینه حسینی با ما در ارتباط باشید

آینه دکوراتیو دودی

آینه دکوراتیو دودی نوعی آینه دکوراتیو است که برای تزیین منازل استفاده می شود. با توجه به اینکه آینه دکوراتیو دودی فضای داخلی خانه را زیبا می کند، توجه طراحان داخلی را به خود جلب کرده است. به همین دلیل است که امروزه انواع آینه دکوراتیو دودی در خانه های مدرن دیده می شود. انواع آینه دکوراتیو دودی متناسب با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از دانش روز دنیا تولید می شود به همین علت کیفیت بالایی دارند.

آینه دکوراتیو دودی نوعی از آینه دکوراتیو است که از نظر رنگ تیره و به صورت مشکی یا سیاه یا آینه دکوراتیو ذغالی یا آینه کربن به نظر می رسد. آینه دکوراتیو دودی از سه قسمت تشکیل شده است قست اول شیشه دودی دوم جیوه که در پشت شیشه دودی اعمال شده است سوم رنگ پشت آینه که در تمام آینه ها وجود دارد شمامیتوانید از این آینه به عنوان آینه دکوراتیو پذیرایی استفاده کنید.

کاربرد آینه دکوراتیو دودی

آینه دکوراتیو دودی برای همه سلیقه ها مناسب است و همین باعث محبوبیت آن شده است. به طور کلی به کسانی که قصد تعمیر و بازسازی خانه های قدیمی خود را دارند پیشنهاد می کنیم از آینه دکوراتیو دودی در مکان های مختلف استفاده کنند.آینه دکوراتیو دودی در تالارهای پذیرایی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد زیرا می تواند سالن را روشن تر و بزرگتر نشان دهد.از دیگر کاربرد آینه دکوراتیو دودی می توان به کاشی آینه روی دیوار، ستون، سقف، درب کمد اشاره کرد.

مزیت آینه دکوراتیو دودی

فضای مورد نظر را گران تر از آن چه که واقعا هست، نشان می دهد.
وسیع تر نشان دادن محیط از دیگر مزیت آینه دکوراتیو دودی می باشد.
خانه های کوچک یا اتاق خواب هایی که خیلی بزرگ نیستند بهتر است برای دلبازتر شدن فضا حتما بخشی یا تمام یک سمت دیوار را کاملا با آینه دکواتیو دودی بپوشانند .

انواع آینه دکوراتیو دودی

از آینه دکوراتیو دودی می توان در بسیاری از مکان ها حتی در ادارات و فضاهای تجاری استفاده کرد. به عنوان مثال می توان از آینه دکوراتیو دودی بر روی در و دیوار مغازه ها و ادارات استفاده کرد که در این حالت خطای دید باعث می شود فضای مورد نظر بزرگتر از آنچه به نظر می رسد به نظر برسد. آینه دکوراتیو لوزی یکی از پر طرفدارتین آینه برای این رنگ است.

در واقع آینه دکوراتیو دودی نوعی آینه دکوراتیو رنگی است که نسبت به سایر آینه ها کاربرد بیشتری دارد. انواع آینه دکوراتیو دودی با توجه به کاربرد آنها نامگذاری می شوند.در ادامه می توانید انواع آینه دکوراتیو دودی را مشاهده کنید.

آینه دکوراتیو دودی-شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو دودی6 شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو دودی7 شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو دودی2 شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو دودی5 شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو دودی8 شیشه و آینه حسینی
آینه دکوراتیو دودی-شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو دودی4 شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو دودی9 شیشه و آینه حسینی

آینه دودی را در کجا می توان استفاده کرد ؟

آشپزخانه با  آینه دودی:

اگر دکوراسیون آشپزخانه ی شما شامل رنگ های مشکی، خاکستری و سفید می باشد ، استفاده از آینه دودی برای دیوار آشپزخانه می تواند انتخاب خوبی باشد.همچنین آینه های تیره‌تر برای این قسمت پرکاربرد خانه مناسب است زیرا می‌توانید به سرعت و به راحتی هرگونه نشت آشپزی را تمیز کنید.

 کمد لباس با آینه دودی:

کمد لباس با در هایی که از آینه دودی ساخته شده باشد، یک انتخاب محبوب است. کل سطح با آینه دکوراتیو دودی بدون قاب نصب شده است که این فضا را بزرگ و باز می کند. همچنین کنتراست تیره خوبی با دیوارهای روشن و سفید ایجاد می کند.

آینه دودی در حمام:

یک آینه دودی در حمام تکمیل کننده پالت رنگ تیره و ظریف است.  افزودن آینه های دودی با قاب و دیوارکوب سفید، ویژگی جالبی ایجاد می کند و سطوح بزرگ و تیره را جذاب تر می کند. همچنین، برای حمام هایی که نور ملایم، شیشه های تیره به تکمیل فضای دنج کمک می کند، مناسب تر هستند.

پس زمینه آینه اتاق خواب دودی:

در اتاق خواب های مدرن بهتر است به جای آینه طلایی از آینه های دودی استفاده شود; زیرا می توانید به راحتی فضای آرامش بخشی را با نصب آینه دکوراتیو دودی پشت تخت ایجاد کنید . استفاده از رنگ های ساده به دکور پویایی می بخشد همچنین اتاق را گرمتر و زیباتر می کند. 

ساختار و ترکیب  آینه دودی:

۱- قلع

۲- نقره

۳- کناننده شیمیایی

۴- مس

۵- ترکیبات رنگ دودی

خرید آینه دکوراتیو دودی

آینه دکوراتیو دودی یکی از اجزای دکوراسیون داخلی هستند که برای زیباسازی فضای داخلی منزل شما به کار می روند. در هنگام خرید آینه دکوراتیو دودی در اصفهان باید به سبک و چیدمان منزل خود توجه کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. یکی از خوبی های آینه دکوراتیو دودی این است که در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شوند و شما می توانید مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که آینه های دودی تصویر تیره را نشان می دهند و درخشندگی آینه های معمولی را ندارند بنابراین  قابل استفاده برای لوازم آرایشی نیستند اما برای دکوراسیون داخلی بسیار مناسب هستند. شما میتوانید از آینه دکوراتیو طلایی نیز استفاده کنید.

سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید :

آینه دکوراتیو دودی در کجا بیشتر کاربرد دارد؟

یکی از انواع مکان هایی که آینه دکوراتیو دودی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد، سالن ها هستند که به پر نورتر کردن و بزرگ تر کردن فضا کمک می کنند. همچنین از آینه دکوراتیو دودی در دیوار، ستون، سقف، راهرو و… استفاده می شود و تبدیل به جزئی مهم از دکوراسیون آن فضا می شوند.

قیمت آینه دکوراتیو دودی چقدر است ؟

اندازه آینه دکوراتیو دودی یکی از علت هایی که باعث تغییر قیمت آینه دکوراتیو دودی است. رنگ شیشه، ضخامت شیشه دودی و بریدگی یا عدم برش، همگی در هزینه آینه کاری تاثیرگذار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.