آینه های دکوراتیو طرح آبشاری

09133158380
glass_mirror_hosseini
03133331919

برای مشاوره تخصصی رایگان با مجموعه شیشه و آینه حسینی با ما در ارتباط باشید

خرید آینه دکوراتیو طرح آبشاری

میتوانیم به جرات بگوییم یکی از شکیل ترین و زیبا ترین بخش دکوراسیون در منزل آینه هاست چرا که استفاده از آینه ها جلوه ی زیبایی را به منزل شما میدهد به گونه ای که هر بیننده ای را به خود جذب میکند آینه های دکوراتیو دارای طرح ها و رنگ های بسیار متنوع و زیبایی هست که شما را هنگام انتخاب دچار تردید میکند چرا که هر کدام زیبایی های خاص خود را دارد از طرفی علاوه بر تنوع در مدل ، تنوع در رنگ یکی دیگر از چالش های شما خواهد بود که شما میتوانید با توجه به رنگ دکوراسیون و سلیقه ی خود آن را انتخاب کنید شما میتوانید در مجموعه شیشه حسینی بهترین طرح ها و رنگ را پیدا کنید.

آینه دکوراتیو طرح آبشاری ابعاد مختلفی دارد و برای نصب آن محدودیتی وجود ندارد شما میتوانید با توجه به مکان مورد نظر خود ابعاد آن را مشخص کنید معمولا این آینه ها به شکل مستطیل شکل و ارتفاع ۱۰۰ سانتی متر تولید و عرضه می‌گردد. ظرافت آینه های نصب شده در عین 4 میل بودن بسیار زیباست.

آینه دکوراتیو طرح آبشاری دودی
آینه دکوراتیو طرح آبشاری نقره ای
آینه دکوراتیو طرح آبشاری طلایی
آینه دکوراتیو طرح آبشاری نقره ای
آینه دکوراتیو طرح آبشاری نقره ای
آینه دکوراتیو طرح آبشاری نقره ای
آینه دکوراتیو طرح آبشاری برنزی
آینه دکوراتیو طرح آبشاری نقره ای

ویژگی های آینه دکوراتیو آبشاری

آینه دکوراتیو طرح آبشاری وزن کمی در حدود ۱۰ کیلوگرم دارد و به راحتی قابل جابجایی است. در برش قطعات آینه دقت زیادی بکار رفته و آینه کاملا شفاف است. این ویژگی ها به دلیل استفاده از ابزارهای پیشرفته و مهارت افراد با تجربه در کارگاه است. همچنین قطعات آینه دکوراتیو تیزی‌گیری شده و خطری برای سلامتی شما ندارند و شما میتوانید به سهولت آینه را تمیز کرده و یا لمس نمائید. در آینه دکوراتیو آبشاری طرح زیبای آبشار مانند مشاهده می‌شود که زیبایی خاصی دارد. به دلیل کیفیت بالا جنس شیشه و اندود شدن پشت آن حتی بعد از گذشت زمان هم دچار خراشیدگی و آسیب نمیشود.

کاربرد آینه دکوراتیو طرح آبشاری

آینه دکوراتیو طرح آبشاری بسیار زیبا و مدرن است و همچنین با داشتن درخشندگی بالا حس بزرگتر نشان دادن فضا را برای کاربر القا میکند پس یکی از بهترین گزینه ها برای آپارتمانها و منازلی که فضای تاریک و کوچکی دارند میباشد از طرفی تنوع رنگهای آینه آبشاری امکان استفاده از آن در انواع دکوراسیون داخلی را فراهم می کند. همانطور که اشاره کردیم در رنگ های دودی ، نقره ای ، طلایی برنزی و شامپاینی موجود است. شما می توانید از آینه دکوراتیو طرح آبشاری در داخل اتاق نشیمن، آینه دکوراتیو در پذیرایی، اتاق خواب، راهرو و یا ورودی سرویس های بهداشتی، مکان های عمومی از جمله لابی هتل ها ، سالن پذیرایی ، لابی ، شرکتهای بزرگ ، مطب  و سالن های زیبایی نصب کرد. با انتخاب یک چیدمان زیبا و جذاب در فضای جلوی آینه می توانید محیط بسیار دلنشین به وجود آورید.

حس تازگی در خانه با آینه آبشاری

این حس همان حسی است که معماران و طراحان داخلی دنبال آنند به همین علت است که کارشناسان به دنبال این موضوع هستند که چهره‌ای متفاوت را در آشپزخانه و دیگر مکان ها در منزل ایجاد نماید واضح است که این آینه ها با ظرافت برش داده شود و به دست افراد حرفه ای اجرا شوند در زیبایی چیدمان داخلی خانه تاثیرگذارترند. اندازه و ابعاد آینه ها مطابق با نظر مشتری انتخاب می شود، اما بهتر است به سلیقه اکتفا نکنید و عرف آن را هم در نظر داشته باشید. شما میتوانید با کارشناسان ما صحبت کنید و از آن ها مشورت بگیرید به طور معمول از سایز های ظریف و کوچک آینه های آبشاری ساده برای خانه های کوچکتر استفاده می‌گردد و برای خانه هایی هم که بزرگتر هستند از اندازه بزرگ تر استفاده می‌شود با نصب آینه دکوراتیو میتوانید جلوه ای تازه را در منزل خود ببینید و از زندگی تان در آن خانه دوست داشتنی لذت هر چه بیشتری ببرید و بتوانید زندگی شادتری در کنار خانواده تان داشته باشید.

محصول جدید : از جدیدترین آینه قدی در اصفهان ما دیدن فرمایید.

قیمت آینه دکوراتیو آبشاری

در بالا به فواید خرید آینه دکوراتیو آبشاری و استفاده از آن اشاره کردیم همچنین گفتیم نحوه ی اجرای آن طبق سلیقه ی شما با رعایت اصول ابتدایی کار خواهد بود آینه دکوراتیو آبشاری در رنگ های مختلف دودی ، طلایی ، نقره ای ، شامپیانی و برنزی می باشد که شما با توجه به سلیقه و سبک و رنگ دکوراسیون خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. قیمت آینه آبشاری با توجه به رنگ ، متراژ آن بستگی دارد . اما خرید از مرکز فروش آینه ها و تولیدی ها قطعا میتواند قیمت مناسب تری برای شما داشته باشد.