خرید آینه دکوراتیو – قیمت  آینه دکوراتیو

09133158380
glass_mirror_hosseini
09135191919

برای مشاوره تخصصی رایگان با مجموعه شیشه و آینه حسینی با ما در ارتباط باشید

آینه دکوراتیو 

آینه دکوراتیو از جدید ترین اجزای دکوراسیون داخلی بوده که برای اضافه کردن جذابیت و زیبایی به محیط خانه یا محل کار استفاده میشود. آینه های دکوراتیو متنوع ، کاربرد های مختلفی دنیز در دکوراسیون خواهند داشت . شیشه و آینه حسینی تولید کننده و  ارائه  دهنده  بهترین کیفیت آینه دکوراتیو اصفهان در سطح کشور است .

بعضی از آینه دکوراتیو ها حساس و شکننده هستند در حالی که بعضی دیگر مقاومت بالایی را دارا می باشند تا حدی که به عنوان کف پوش های تزئینی به کار برده می شوند.

حسینی گیف

انواع مدل آینه های دیواری بازار :

آینه با برش مدرن :

امروزه آینه با برش مدرن یکی از پر طرفدار ترین کارها شده است که اگر به دنبال یک دکور شیک هستید میتوانید از آینه هایی با برش های مختلف استفاده کنید این آینه های برش خورده در سایز ها و ابعاد گوناگونی وجود دارد که میتواند با توجه به کاربردی که دارد  در مکان های مختلف استفاده شود.

آینه کاری جدید 

با گذر زمان، آینه کاری با وجود آینه های متنوع پیشرفت کرده و این موضوع باعث شده تا خریداران آینه دکوراتیو بیش از پیش به خرید آینه دکوراتیو ترغیب شوند در شیشه و آینه حسینی انواع مختلفی از طرح ، مدل و رنگ های مختلف وجود دارد که در ادامه به آن اشاره میکنیم : 

حسینی بنر

مدل آینه دکوراتیو – زیباترین آینه های دکوراتیو

آینه دکوراتیو در مدل های مختلف می باشد که هر کدام از این مدل ها در بخش و مکان خاصی از خانه  کاربرد دارد. از جمله انواع آینه های دکوراتیو می توان به آینه دکوراتیو مخصوص اتاق خواب ، آینه دکوراتیو پذیرایی ، آینه دکوراتیو دیوار ، آینه دکوراتیو آشپزخانه و…اشاره کرد. در ادامه می توانید  انواع آینه دکواتیو بر اساس مکان می توان را مشاهده کنید. 

مدل آینه دکوراتیو در ابعاد و طرح های متنوعی در شیشه و آینه حسینی موجود هستند که از جمله آنها می توان به طرح قلب، پرتو ، خورشیدی ،رویال ،شفق و … اشاره نمود. این مدل آینه دکوراتیو به دلیل انعکاس نوری که دارد موجب می شود که زیبایی محیطی که در آن استفاده شده اند، دوچندان شود.

در پایین به لیستی از زیباترین آینه های دکوراتیو و اشاره کردیم  که شما میتوانید با توجه به سلیقه ی خود و نوع دکوراسیون خود یکی از آن ها را انتخاب کنید و بر مکان مورد نظر اجرا کنید.

آیینه دکوراتیو درنقش پنجره

آینه دکوراتیو پنجره ای

آیینه دکوراتیو در بالای شومینه

آینه دکوراتیو مخصوص شومینه

آینه دکوراتیو دفرمه-شیشه و آینه حسینی

آینه دکوراتیو دفرمه

آیینه دکوراتیو سقفی

آینه دکوراتیو سقف

دکوراتیو گرد شیشه و آینه حسینی

آینه دکوراتیو گرد

آینه دکوراتیو لوزی-شیشه و آینه حسینی

آینه دکوراتیو لوزی

طرح آجری

آینه دکوراتیو آجری

طرح قلب و گل

آینه دکوراتیو قلب و گل

طرح شاخسار

آینه دکوراتیو شاخسار

طرح کندو

آینه دکوراتیو الماس

طرح نامنظم شکسته

آینه دکوراتیو الماس

طرح الماس

آینه دکوراتیو الماس

رنگ های آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو ها نیز علاوه بر تنوع در مدل و .طرح ، در رنگ نیز می توانند متفاوت باشند انواع رنگ دهای  آینه دکوراتیو را در زیر اشاره کردیم که میتوانید آن ها را ببینید و با توجه به سبک و طرح دکوراسیون منزل و محل کار خود رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید: 

آینه دکوراتیو برنز

آینه دکوراتیو  مسی رنگ

 آینه دکوراتیو سفید

آینه دکوراتیو طلایی

آینه دکوراتیو دودی

آینه دکوراتیو شامپاینی

آینه دکوراتیو رنگ مسی

آینه دکوراتیو مسی

آینه دکوراتیو رنگ طلایی

آینه دکوراتیو طلایی

آینه دکوراتیو رنگ شامپاینی

آینه دکوراتیو شامپاینی

آینه دکوراتیو رنگ سفید

آینه دکوراتیو سفید

آینه دکوراتیو رنگ برنز

آینه دکوراتیو برنز

آینه دکوراتیو دودی

آینه دکوراتیو دودی

 قیمت آینه دکوراتیو :

عواملی مانند کیفیت مواد استفاده شده، ابعاد، ضخامت محصول، برند تولید کننده، کیفیت شیشه، ضمانت محصول و مدل محصولات از جمله معیار های تاثیر گذار و تعیین کننده قیمت آینه دکوراتیو می باشند. سعی نکنید صرفا قیمت را مد نظر قرار دهید. آینه دکوراتیوهایی با کیفیت پایین از قیمت پایین تری هم برخوردار هستند اما قیمت هم تضمین نمیکند که بالاترین کیفیت را تهیه می کنید. پس در موقع خرید نکات دیگر را هم در نظر بگیرید.

توجه داشته باشید هر قیمت ارزانی به صرفه مشتری نیست چرا که امروزه افراد سودجویی در بازار هستند که با تهیه آینه های ارزان قیمت و بی کیفیت از یک سری مکان های خاص با تبلیغات گسترده ای که در بستر اینترنت می کنند،اقدام به جذب مشتری می کنند. این افراد دارای محل مشخصی نیستند، پس اگر  بعد از مدتی اینه های نصب شده خراب شود دیگر دسترسی به آن ها امکان پذیر نیست. پس توجه داشته باشید از مکانی خرید کنید که دارای یک محل ثابت و یا کارگاه باشند .در شیشه و آینه حسینی شما می توانید برای مشاهده مراحل کار از نزدیک به کارگاه مراجعه کنید.

محتوای پیشنهادی : چگونه آینه کدر را تمیز کنیم

چرا قیمت طرح های مختلف آینه های دکوراتیو متفاوت است؟

قیمت آینه دکوراتیو را چند فاکتور مشخص میکند :

1-نوع طرح : چون طرحهای مختلف از نظر ضایعات ومیزان کاری که برای آماده سازی آینه دکوراتیو انجام میشود متفاوت هستند و بااطبع روی قیمت تمام شده آن تآثیر دارد.

2-رنگ  و کیفیت طرح:آینه ها بسته به نوع وکیفیتشان قیمت متفاوتی دارند.

3-ریز یا درشت بودن قطعات طرح :هرچه قطعات طرح ریزتر باشند واز 20 سانتیمتر کمتر شود قیمت آن بالاتر می رود.

4-مکان نصب:بسته به محل نصب آینه دکوراتیو که سقف یا دیوار یا ستون باشد قیمت متفاوت است

 نکته ی دیگر برای قبل از خرید آینه دکوراتیو باید در نظر داشته باشید این است که گرون بودن آینه ممکن است به دلیل استفاده ی چسب با کیفیت و آینه خوب باشد.

ضمانت آینه دکوراتیو

آیا ضمانت آینه دکوراتیو توسط صنایع شیشه حسینی انجام میگیرد؟

بعد از آینه کاری دکورایتو نوبت به  نصب آینه دکوراتیو کار نصب پایان یافته ولی تعهد و ضمانت ما پایان نیافته و با توجه به بهره مندی مجموعه ما از آینه و چسب با کیفیت ونگهداری  نقشه هر طرح آینه کاری با نام هر مشتری در بایگانی سیستم ما ، حتی بعد از گذشت چند سال هر مشکلی برای قطعات آینه به وجود بیاید، وظیفه خود میدانیم تا مشکل را رفع کنیم.(امضا: شیشه و آینه حسینی)

جمع بندی

از انواع آینه های تزیینی و زیبا آینه دکوراتیو است که می توان آن را در زیباسازی دکوراسیون منزل به کار برد. همچنین می توان با به کار بردن آن ها در آپارتمان های کوچک فضای خانه را دلنشین تر و بزرگتر نشان داد. آینه دکوراتیو دارای تنوع ابعاد، جنس، رنگ و… زیادی هستند که دست شما را برای چیدمان منحصر به فرد و ویژه خودتان با هر سلیقه ای و هر دکوراسیونی باز می گذارد و فضایی جذاب و دلنشین را برای شما فراهم میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.