آینه در فنگ شویی و نحوه استفاده از آینه‌ها برای ایجاد یک فنگ شویی مناسب

در فنگ شویی آینه به آسپرین معروف است و بدین منظور که اگر از آینه به درستی استفاده شود و در جای درست نصب شود میتواند تاثیر شگرفی داشته باشد استفاده از آینه که یکی از زیبا ترین آینه ها آینه دکوراتیو است میتواند باعث بزرگتر و روشن نشان دادن محیط ، جذب انرژی از فراوانی و آرامش ، اصلاح اشتباهات طراحی و جذب انرژی های مورد نیاز در محیط میشود. اینکه بدانید با اصول فنگ شویی آینه ها چه کاری انجام میدهد بسیار مهم است. چرا که قرار دادن آینه در هر جهت و مکان ، هرچقدر هم زیبا و جذاب باشد ،می‌تواند انرژی بد فنگ شویی را هم ایجاد کنند. ما در ادامه به بررسی بهترین و بدین مکان برای نصب آینه دکوراتیو  میپردازیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید :

قرار دادن آینه در قسمت درب ورودی از نظر فنگ شویی

قرار دادن آینه در قسمت بخش ورودی ساختمان متواند به دلایل مختلفی انجام شود مثلا در مکان های کوچک برای بزرگتر نشان دادن محیط و روشن تر کردن آنجا از آینه استفاده میشود و همچنین وجود آینه در کنار درب ورودی باعث میشود تا افراد هنگام خروج از منزل ظاهر خود را بررسی کنند. اما قبل از این کار باید با کارشناس فنگ شویی مشورت کنید تا بررسی کنند درب ورودی شما در چه جهتی است چرا که ممکن است جهت آن مناسب برای آینه نباشد.

قرار دادن آینه در قسمت درب ورودی

قرار دادن آینه در قسمت درب ورودی

قرار دادن آینه‌ در اتاق نشیمن از دید فنگ شویی

استفاده از آینه‌ها در اتاق نشیمن می‌توانید به‌عنوان یک نمایشگر باشد! فقط مراقب باشید این نمایشگر در جهت مناسبی برای فنگ شویی قرار داشته باشد و حتما در زاویه ای باشد که بازتاب نور خوبیب داشته باشد و تصویر آشپزخانه و سرویس بهداشتی را منعکس نکند !

محصول پیشنهادی : جهت خرید آینه دکوراتیو در پذیرایی کلیک کنید.

اجرای آینه رو به پله از نظرفنگ شویی

از قرار دادن آینه در مقابل پله به شدن دوری کنید چرا که پله‌ها در فنگ شویی به‌عنوان انرژی چالش‌برانگیز تلقی می‌شوند مهم نیست که در کدام منطقه خانه باشد. و منعکس کردن راه پله در آینه فقط انرژی ناخوشایند و بی‌اساس پله را دو برابر می‌کند.

آینه‌های روبرو یکدیگر در فنگ شویی

استفاده از آینه در هر فضایی باعث جذابین آن مکان میشود چرا که زیبایی ، نور و حس جادار بودن به محیط میدهد. استفاده از آینه ها روبروی هم باعث ایجاد انرژی نامناسب در محیط و انرژی چالش‌برانگیز تلقی می‌شود.

آینه‌ در فنگ شویی بالای شومینه

استفاده از آینه بزرگ در بالای شومینه یکی از بهترین کاربردهای آینه‌ها و نمونه بسیار سنتی است. قرار دادن آینه از نظر فنگ شویی در بالای شومینه برای عنصر آتش انرژی آرام‌تری به همراه دارد. که آن هم مهم است شومینه در کجای منزل باشد و طبق آن میتوان گفت استفاده  از آینه در بالای آن توصیه میشود یا خیر !

محصول پیشنهادی : برای مشاهده آینه کاری بالای شومینه کلیک کنید.

قرار دادن آینه در قسمت بالای شومینه

قرار دادن آینه در قسمت بالای شومینه

آینه‌ اتاق ناهارخوری از نظر فنگ شویی

نمونه ی استفاده از آینه در ناهار خوری یک نمونه سنتی فنگ شویی است! چرا که میزان انرژی و غذا و برکت و روزی را چند برابر نشان می‌دهد و این باعث ثروت و فراوانی می‌شود. استفاده از اینه در اتاق ناهار خوری باعث نور در فضا میشود و این یک تکنیک عالی از نظر فنگ شویی است.

آینه در حمام و سرویس بهداشتی از نظر فنگ شویی

استفاده از آینه در حمام ضروری است و آینه در حمام و سرویس بهداشتی به‌عنوان یک پاک‌کننده و بازگشت انرژی‌های منفی به داخل است. ولی قبل از اجرای آینه در سرویس بهداشتی باید جهت سرویس بهداشتی مشخص شود چرا که در یعضی از جهات نباید از آینه‌های بزرگ استفاده کرد چرا که ممکن است اثر منفی روی محیط ایجاد کرده و بار منفی محیط را زیاد کند.

محصول پیشنهادی : جهت مشاهده نمونه های آینه دکوراتیو برنز کلیک کنید.

آینه‌ در فنگ شویی اتاق‌خواب

از نظر فنگ شویی استفاده از آینه بالای تخت خواب از نظر فنگ شویی مناسب نیست چرا کخ حس ناامنی و خطر افتادن آن روی سرو وجود دارد. همچنین استفاده از آینه به گونه ای که منعکس‌کننده تخت نیز مناسب نیست چرا که زمانی که در خواب هستید و روح از بدن جداشده و زمان بازگشت روح به بدن یک تصویر از شما در آینه و یک جسم در تخت وجود دارد و برای روح یک سردرگمی ایجاد می‌نماید که مناسب نیست.

آینه در آشپزخانه

استفاده از آینه در آشپزخانه ایده ی خوبی از نظر فنگ شویی نیست! اما به شرطی که کوچک و تزیینی باشد میتوانید استفاده کنید چرا که آینه ها انرژی آب دارد و اما آشپزخانه دامنه آتش است.و این دو عنصر انرژی های تصاد هم دارند و با هم برخورد میکنند و در مکانی که میخواهید انرژی شادی داشته باشید این ها انرژی متضاد ساطع میکنند.

محصول پیشنهادی : جهت مشاهده نمونه های آینه دفرمه کلیک کنید.

آینه در دفتر کار

آینه در پست سر شما یکی از بدترین ایده ها برای اجرای آینه در دفتر کار است شما میتوانید از تکنیکی که برای اجرای آینه در اتاق نشینمن گفته شدت برای دفتر کار نیز استفاده کنید اما باید مراقب باشید آینه چه چیزی را منعکس میکند مثلا آینه نباید مستقیماً با درب ورودی دفتر روبرو شود مگر به تشخیص متخصص فنگ شویی جهت مناسبی برای شما نباشد. و حتی اگر بنا شد از آینه استفاده کنید ، از آینه  های یک تکه استفاده کنید که تصویر شما را کامل و وضاح نشان دهد آینه‌ها با قطعات کوچک یا کاشی‌کاری باعث می‌شود که باگذشت زمان شکسته شدن در قطعات را داشته باشید و این انرژی را برای خود فعال کنید که مناسب نیست.

محصول پیشنهادی : جهت مشاهده نمونه کارهای آینه دکوراتیو سقفی کلیک کنید.

سخن آخر

در بالا به مکان های مناسب و نا مناسب برای آینه کاری از نظر فنگ شویی اشاره کردیم حال در یک جمع بندی از مطالب بالا خواهیم داشت :

بدترین فضاها برای اجرای آینه از نظر فنگ شویی

  • نصب آینه مقابل درهای خانه به ویژه در ورودی
  • مقابل یا بالای تخت
  • پشت سرتان در اتاق کار
  • نصب در فضاهایی که چالش انرژی ایجاد می کند (مثل راه پله)

بهترین فضاها اجرای آینه از نظر فنگ شویی

  • مکانی که چشم اندازی زیبا و الهام بخش را بازتاب دهد
  • نصب در جهتی که از نظر فنگ شویی مناسب است
  • نصب در منطقه پول و سلامتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.