کاربرد آینه دکوراتیو

09133158380
glass_mirror_hosseini
09135191919

برای مشاوره تخصصی رایگان با مجموعه شیشه و آینه حسینی با ما در ارتباط باشید

کاربرد آینه دکوراتیو

از آینه ها در مکان های مختلفی میتوان استفاده کرد از کاربرد آینه دکوراتیو میتوان به استفاده در اتاق ، سالن های آرایشی ، کفش فروشی ها ، باشگاه ورزشی، اماکن تفریحی ، منازل و…. اشاره کرد. آینه ها در شکل های مختلفی در بازار وجود دارند که گاهی ساده بوده و گاه سبک‌های مختلفی دارد.اگر شما خانه‌ای با نور کم دارید، بهتر است برای زیباتر شدن این فضا از یک آینه دکوراتیو زیبا و منحصر به فرد کمک بگیرید که علاوه بر بازتاب نور به بزرگتر نشان دادن محیط نیز کمک کنید.

گمان نکنید آینه‌های دکوراتیو برای خانه‌های بزرگ کاربرد دارند بلکه کاربرد آینه دکوراتیو در آپارتمان‌های نقلی و خانه‌های کوچک،  مفید تر و موثرتر هستند بهترین مکان برای نصب آینه دکوراتیو در کنار پنجره است اینگونه نور محیط به حداکثر میزان خود خواهد رسید و می‌توانید تابش بیشتری از نور را در خانه ایجاد کنید همچنین اگر اتاق شما کم‌نور است، یک لامپ یا چراغ دیواری را در مجاورت یا جلوی آینه قرار دهید تا اثر افزایش نور دو چندان شود.

از جمله مهم ترین کاربرد آینه دکوراتیو می توان به موارد زیر اشاره نمود:

کاربرد آینه دکوراتیو

  • کاربرد آینه دکوراتیو در اتاق خواب کودکان : می توان آینه ها با طرح فانتزی، فضایی زیبا و لطیف را در بالا و دو طرف تخت خواب نصب کرد و محیطی بسیار دلنشین و متفاوت را به وجود آورد.
  • کاربرد آینه دکوراتیو روی کابینت : استفاده از آینه دکوراتیو در روی کابینت آشپزخانه باعث نمایش تصویری متفاوت از آشپزخانه میشود در این صورت می توان از هزینه های هنگفت تعویض کابینت بی نیاز شد و با هزینه ای بسیار کمتر در طرح آشپزخانه تنوع ایجاد کرد.
  • کاربرد آینه دکورایتو پشت دیوار تلویزیون : با نصب آینه های دکوراتیو می توان سادگی محیط را از بین برد و زیبایی آن را دو چندان کرد.
  • کاربرد آینه دکوراتیو در سالن پذیرایی : آینه های دکوراتیو محیطی شاد، مدرن و درخشنده و جذاب را فراهم می کنند. همچنین استفاده از آینه پلکسی گلاس با زمینه چوب قهوه ای رنگ بر روی سطح دیوار، به صورت نواری نیز می تواند ایده بسیار جالبی در تزیین منزل باشد. خواه این آینه به صورت دیواری و خواه به صورت آینه قدی باشد.
  • کاربرد آینه دکوراتیو در سقف : استفاده از آینه در سقف می تواند علاوه بر زیباتر کردن منزل، ارتفاع محیط را بیشتر نشان دهد. این ایده بیشتر برای فضا هایی با سقف کوتاه مناسب است.
  • در همه ی خانه های امروزی یک آینه وجود دارد که بیشتر افراد از آینه در سرویس بهداشتی و یا حمام استفاده میکنند اما همه ی کسانی که به زیبایی دکوراسیون داخلی خانه ی خود اهمیت زیادی میدهند از آینه در همه ی بخش های خانه استفاده میکنند.
  • استفاده از آینه به عنوان یک وسیله تزئینی : آینه ها را در طرح و مدل های مختلف طراحی میکنند که میتوانید از آن به عنوان یک وسیله ی تزئینی برای طراحی و تزئین دیوار خانه ی خود استفاده کنید.
  • اتاق پذیرایی به دلیل اینکه بیشتر مهمان ها در آنجا قرار دارند باید زیباتر و شیک تر از سایر بخش های خانه باشد پس استفاده ادر آنجا نیز زیبایی و جذابیت اتاق را افزایش داده و با انتخاب یک آینه ی شیک و زیبا و طراحی محیط آن با نورپردازی مناسب میتواند توجه همه ی مهمان ها را به خود جلب کند.
  • در همه جا به آینه نیاز دارید پس نصب آن در همه ی بخش های خانه هیچ مشکلی ندارد اما اگر از آینه ی مناسب آن بخش از خانه استفاده کنید به طور حتمی باعث زیبایی خانه میشود.
نصب آینه دکوراتیو در بیرون از ساختمان

سوالاتی که ممکن است از انواع کاربرد آینه دکوراتیو برای شما پیش بیاید:

-کاربرد آینه دکوراتیو در آشپزخانه ؟

این کار تصویری متفاوت از آشپزخانه را به نمایش می گذارد و همچنین می توان از هزینه های هنگفت تعویض کابینت بی نیاز شد و با هزینه ای بسیار کمتر در طرح آشپزخانه تنوع ایجاد کرد.

_دلیل استفاده از آینه های دکوراتیو در اتاق پذیرایی چیست؟

استفاده از آینه دکوراتیو پذیرایی نیز زیبایی و جذابیت اتاق را افزایش داده و با انتخاب یک آینه ی شیک و زیبا و طراحی محیط آن با نورپردازی مناسب میتواند توجه همه ی مهمان ها را به خود جلب کند.

_کاربرد آینه دکوراتیو در طراحی اتاق خواب چیست؟

می توان در اتاق خواب کودکان با استفاده از آینه های دکوراتیو فضایی زیبا و لطیف را فراهم کرد و همچنین با نصب آینه دکوراتیو در بالا و دو طرف تخت خواب نیز می تواند محیطی بسیار دلنشین و متفاوت را به وجود آورد.

سخن آخر

در بالا  به کاربرد آینه دکوراتیو اشاره کردیم که میتوانید از آنها در منازل ، سالن های زیبایی ، فروشگاه پوشاک  و کفش ، سالن های پذیرایی و… اشاره کرد با استفاده از آن ها میتوانید علاوه بر استفاده ی کاربردی ، نور فضا رو دو چندان کرد و محیط را بزرگتر نشان داد برای خرید آینه دکوراتیو میتوان با کارشناسان ما در مجموعه شیشه حسینی در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.