آینه دکوراتیو ستون

09133158380
glass_mirror_hosseini
03133331919

برای مشاوره تخصصی رایگان با مجموعه شیشه و آینه حسینی با ما در ارتباط باشید

 

آینه کاری تزیینی روی ستون یا همان آینه دکوراتیو ستون یکی از روش ها و ایده های جذاب، خیر  کننده و زیباست که مورد استقبال افراد مختلف قرار گرفته است. از این نوع آینه برای دکوراسیون داخلی ساختمان استفاده زیادی می شود که فضای داخلی خانه را بسیار شیک می کند. با تزیین آینه های روی ستون های خانه می توانیم فضایی شیک و مدرن را در ساختمان ایجاد کنیم و از درخشندگی این ستون ها لذت ببریم. زیرا این آینه های روی ستون ها باعث درخشش فضای داخلی ساختمان می شود.

آینه کاری ستون وسط پذیرایی

یکی از ایده های مناسب برای آینه دکوراتیو پذیرایی، تزیین وسط هال است .این ایده برای فضاهای داخلی کوچک بسیار مناسبی خواهد بود. زیرا زمانی که بر روی ستون ها نصب می شوند فضای داخلی را افزایش می دهد و گزینه بسیار مناسبی برای ستون ها می باشد.

حسینی گیف

  قیمت آینه کاری ستون

 اگر قصد آینه کاری ستون خانه را دارید بهترین جای ممکن آمده اید ! در حقیقت ستون ها برای استحکام ساختمان قرار داده میشود و این موضوع میتواند دکوراسیون شما را زیباتر و یا بالعکس باعث بد شدن ظاهر منزل شما باشد ! انتخاب با شماست ! شما میتوانید با خرید آینه دکوراتیو و اجرای آن روی ستون منزل ظاهری زیبا به ستون و به منزل خود بدهید. همانطور که قبلا از آینه کاری سقف استفاده مید ، آینه کاری ستون نیز چشم ها را متحیر میکند. ستون ها جای زیادی برای تزیین داردکه میتوانید با تزیین ستون با آینه دکوراتیو یک تغییر اساسی در دکور منزلتان بدهید اما برای شما سوال پیش می آید که قیمت آینه کاری ستون چقدر است ؟ گران است یا ارزان ؟ باید بگوییم قیمت آینه روی ستون بستگی به متراژ ، نوع آینه و… داردد شما میتوانید با تماس با ما قیمت نصب آینه روی ستون را بپرسید.

قیمت آینه کاری ستون لابی

ستون آینه کاری مدرن : لابی ساختمان ها مکانی است که در دید افراد مختلفی است به قدری که گاها برای تبیلغات از آن استفاده میکنند اجرای آینه روی ستون لابی میتواند به زیبایی آن مکان کمک کند و باعث بزرگ تر دیده شدن و با شکوه بودن آن کمک کند پس شما میتوانید آینه کاری ستون لابی را علاوه بر آینه کاری ستون منزل نیز انجام دهید.شما میتوانید زیباترین آینه بک لایت را که تولیدی در اصفهان است  را مشاهده کنید و از بین آن ها انتخاب کنید.

مراحل کار آینه دکوراتیو برای ستون

برای آینه دکوراتیو برای ستون بدین گونه است که در ابتدا طراح و معمار نقشه انتخاب شده توسط کارفرما را ترسیم می کنند. پس از انجام نقشه اولیه روی دیوار علامت گذاری می شود و سپس قطعات آن طبق الگویی که دارند مرحله به مرحله روی دیوار نصب می شود. 

برای آینه کاری ستون پذیرایی ممکن است سطحی که آینه می خواهد روی آن کار  کند، برآمدگی یا فرورفتگی داشته باشد، در این حالت گچ کار آنها را کاملا صاف می کند و سپس از آینه استفاده می شود. آینه کار بر اساس طرحی که مشتری انتخاب می کند با چسب مخصوص به سطح چسبانده می شود. پس از اتمام کار، تمام آینه ها را یکبار تمیز می کنند تا کاملا براق شوند.

آینه کاری روی ستون منزل

آینه کاری روی ستون منزل

رنگ های آینه دکوراتیو برای ستون:

این روزها آینه ها فقط با جیوه ساخته نمی شوند. بلکه این محصولات در طرح ها و رنگ های متنوعی عرضه می شوند. برخی از رنگ های اینه ستون دکوراتیو بسیار موثر است به شرح زیر است:

  1.  ستون آینه کاری شده با رنگ طلایی جلوه ای زیبا و اشرافی به خانه ی شما میدهد.
  2. آینه دکوراتیو ستون با آینه های نقره ای که برای تزیینات با رنگ های سفید و سرد استفاده می شود.
  3.  نمونه های برنزی آینه کاری روی ستون نیز بسیار مدرن هستند و معماران داخلی از آنها برای گرما بخشیدن به فضا استفاده می کنند.

آینه دکوراتیو ستون

تزیین ستون با آینه دکوراتیو :

ستون اینه دکوراتیو میتواند با آینه کاری به صورت پراکنده در قسمت های مختلف ستون باشد همچنین برخی به صورت کاملاً صحیح و با فواصل و اندازه گیری های دقیق و میلی متری بر روی ستون سوار می کنند که جلوه بسیار خاصی دارد.

اینه دکوراتیو ستون باعت میشود علاوه بر تزیین ستون ، شما یک آینه داشته باشید که هنگامی که لازم بود بتوانید از آن به عنوان یک آینه دم دستی از آن استفاده کنید.مزایای آینه کاری روی ستون:

  • وجود ستون در خانه باعث دید ناکافی و کوچکتر جلوه دادن فضا می شود. با نصب آینه بر روی آن می توانید فضای خانه را بزرگتر و شادتر کنید.
  • وجود آینه دکوراتیو ستون باعث می شود نور بیشتری به محیط پخش شود. در واقع اگر فضای خانه شما روشنایی کافی ندارد، داشتن یک آینه دکوراتیو ستون می تواند به شما کمک کند تا فضای خانه را روشن تر کنید.
  •  یکی دیگر از مزایای آینه دکوراتیو ستون ایجاد حس خوب در خانه است. با عبور از مقابل آن و مشاهده خود یا انعکاس تصویر زیبای بیرون در آینه می توانید حس خوشایندی را تجربه کنید.

آینه دکوراتیو ستون

معایب آینه دکوراتیو ستون:

  • نصب آینه بر روی ستون آسان و ارزان است، اما شکستن آن کمی دشوار است و نیاز به هزینه بیشتری دارد.
  • برخی افراد بر این باورند که تکه های آینه بریده شده به اشکال مختلف پس از مدت کوتاهی جلوه اصلی خود را از دست می دهند.
  • قطعات آینه نصب شده بر روی ستون ممکن است در اثر برخورد اشیا یا شیطنت کودکان بشکند. در این صورت تعمیر یا تعویض آنها مشکل خواهد بود.

مدل آینه کاری سنتی ستون

آینه دکوراتیو ستون ایده جالبی برای دکوراسیون داخلی خانه های بزرگ یا ساختمان های تجاری با متراژ بیش از 80 متر است. البته بسیاری از افراد بر این باورند که وجود آینه بر روی ستون می تواند نور را افزایش داده و دید را بهبود بخشد، بنابراین می توان از این ایده برای طراحی دکوراسیون خانه های کوچک استفاده کرد.

 سفارش آینه کاری مدرن روی ستون

با گذشت زمان در صنعت آینه کاری نیز روش ها تغییر یافته است و به شیوه مدرن انجام می شود. آینه کاری مدرن را می توان در مکان های مختلف انجام داد. مانند ستون ها، آشپزخانه‌، دیوارها و سقف انجام داد. آینه کاری مدرن طرح های ساده را جایگزین طرح های پیچیده کرده اند. اما پیشنهاد ما این است که از آینه های طرح شکسته برای آینه کاری ستون استفاده نکنیدچرا که استفاده از آینه های سالم فضای اطراف را بزرگتر نشان میدهد

سوالات متداول :

1. مزایای استفاده از آینه بر روی ستون چیست؟

ستون معمولا باعث کوچکک نشان دادن خانه ها میشوند یکی از روش هایی که باعث میشود ستون  ها نمای خوبی به ساختمان ها بدهد تزیین ستون با آینه میتواند بکی از روش هایی باشد که ستون را در منزل شما زیبا جلوه داده و فضای منزل را بزرگتر جلوه دهد.

2. رنگ های قابل نصب آینه دکوراتیو روی ستون کدامند؟

1- آینه های طلایی زیبایی و جلوه ای اشرافی به خانه شما می دهند.

2- آینه های نقره ای که برای دکورهایی با رنگ های سفید و سرد به کار می روند.

3- انواع آینه های زغالی که بیش تر با خانه های مدرن سازگار هستند.

مدل آینه کاری ستون

در زیر به طرح آینه کاری ستون اشاره میکنیم شمامیتوانید با هر  سبک و سلیقه و هر رنگی که دوست دارید و یا دکوراسیون شما با آن هماهنگ است طرح و رنگ را انتخاب کنید. که معمولا با آینه کاری ستون آبشاری و یا آینه دکوراتیو لوزی است اما طرح آینه کاری ستون گرد نیز طرفدار های خاص خودش را دارد.

 

اجرای آینه دکوراتیو روی ستون
تزیین ستون با آینه 6 ضلعی
آینه دکوراتیو روی ستون با آینه دو رنگ
آینه دکوراتیو روی دیوار با آینه لوزی
آینه دکوراتیو روی ستون با آینه لوزی
آینه دکوراتیو روی ستون با آینه آبشاری برنزیی

آینه کاری سنتی ستون ها

استفاده از آینه ها در قدیم الایام بر سر سفره های هفت سین بوده و به عنوان نماد روشنایی استفاده میشود و همچنین در مکان های مذهبی نیز برای زبایی از آینه استفاده میشود آینه کاری روی ستون با آینه کاری روی  تفاوت را دارد که آینه کاری ستون با آینه دکوراتیو ، آینه ها در قطعات کوچکتری برش داده میشوند و این برش ممکن است به شکل های هندسی متفاوتی باشد و در حالت سنتی این اشکال هندسی مثل لوزی کنار هم قرار گرفته و شکل بزرگتری را تشکیل میدهند . یکی از پر طرفدارترین آینه کاری ستون در اصفهان ، آینه کاری ستون آشپزخانه است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.