نکات مهم خرید آینه دکوراتیو

در این مقاله قصد داریم راجع به نکات مهم خرید آینه دکوراتیو صحبت کنیم تا در هنگام خرید آینه دکوراتیو، خرید خوبی را تجربه کنید.استفاده از آینه ها چیزی نیست که اصطلاحا از مد برود و جالب است بدانید انسان ها از قدیم الایام به استفاده از آینه در شکل و رنگ های مختلف علاقه مند بودند پس میتواند یکی از وسایل مهم برای تزیین منزل و چیدمان دکوراسیون شما باشد

شما میتوانید از رنگ ها و طرح های مختلفی برای آینه کاری منزل خود استفاده کنید و با دکوراسیون خود ست کنید از انواع طرح های آینه دکوراتیو لوزی ، آینه دکوراتیو گرد ، آینه قدی و از انواع رنگ های آن میتوان به آینه دکوراتیو دودی ، آینه دکوراتیو مسی و… اشاره کرد که طرح و رنگ آن ها را بر حسب سلقیقه و هارمونی رنگ وسایل منزل شما میتواند اجرا شود.

راهنمای خرید آینه دکوراتیو

راهنمای خرید آینه دکوراتیو

راهنمای خرید آینه دکوراتیو 

در زمان خرید بهتر است به نکات زیر دقت کنید:

1.شکل آینه دکوراتیو

ممکن است هر روز محصولاتی با طرح و شکل متنوع وارد بازار شوند که خصوصیات مختلفی دارند. پس سعی کنید خریدی متناسب با سلیقه و روحیات خود انتخاب کنید تا از دیدن آن روی دیوار، سقف و ستون حتی بعد از گذشت زمان زیاد، لذت ببرید. یکی از فاکتور های مهم در انتخاب شکل، متراژ منزل یا محل کار شماست چرا که استفاده از طرح های مختلف میتواند در بزرگنمایی و کوچک نمایی فضای مورد نظر تاثیر گذار باشد. به طور مثال آینه های گرد مکان مد نظر را بزرگتر نشان میدهد به نظر ما اگر قصد دیوارکوب کردن محصول را دارید آینه‌ دکوراتیو لوزی و مربعی را انتخاب کنید.

2.رنگ آینه دکوراتیو 

علاوه بر جنس، طرح و شکل رنگ آینه نیز از موضوعات مهم دیگر در انتخاب و تهیه به حساب می آیند. قطعا رنگ آینه در زیباسازی فضای داخلی تاثیز بسزایی دارد. البته گزینش طرح و رنگ باید با نظر کارشناسانه و دقت ویژه انجام شود تا بالاترین زیبایی و بازدهی را داشته باشد.

از نمونه رنگ های رایج و پر کاربرد در زمینه آینه دکوراتیو طلایی و نقره ای هستند که هر کدام جذابیت بخصوصی برای خود دارند. از جمله دیگر رنگ های این آینه ها که در بازار عرضه می شوند می توان به سفید، برنزی، مسی، شامپاینی و دودی اشاره کرد. دودی تیره تر از دیگر رنگ ها است و برای فضاهای کوچک یا بدون نور پیشنهاد نمی شود.

3. قابلیت نصب آینه

یکی از مهم ترین نکات مهم خرید آینه دکوراتیو داشتن قابلیت نصب آینه دارد یا خیر؟ ابتدا هدفتان را مشخص کنید که میخواهید آینه را به دیوار بچسبانید ، میخ برنیئد و یا اینکه روی پایه و یا روی زمین بگذارید؟ مثلا اگر میخواهید پست کاناپه بگذارید بهتر است روی دیوار نصب کنید اما اگر می‌خواهید آینه خیلی بزرگی برای پذیرایی بخرید میتوانید از آینه های پایه‌دار با قاب چوبی که چهره‌ای کلاسیک به فضای داخلی منزل می‌بخشند استفاده کنید.

محصول پیشنهادی : مشاهده آینه دکوراتیو مناسب برای پذیرایی

بعد از خریداری کردن آینه دکوراتیو جای نصب و شیوه نصب آن معیاری اصلی است. بیشتر این آینه ها به صورت چند تکه هستند و آن چیزی که به زیبایی این آینه کمک زیادی می کند مهارت درست در کنار هم قرار دادن تکه های آینه است. در صورتی که در نصب آینه دکوراتیو مهارتی ندارید با کمک گرفتن از افراد با تجربه و متخصصین این زمینه آن ها را نصب نمایید.

4.در نقاط متفاوت از آینه‌ها استفاده کنید

اگر آپارتمان یا مکان مد نظر شما متراژ کمی دارد بهتر است در نقاط مختلفی از آینه استفاده کنید و از آینه هایی استفاده کنید که بتواند نور خوبی به قسمت های تاریک منزلتان برساند و اینگونه علاوه بر افزایش نورمنزل ، به بزرگ تر نشان دادن فضا نیز کمک کدره اید پس یکی از نکات مهم خرید آینه دکوراتیو، نقاط نصب آینه است. مثلا استفاده از آینه های قدی و دیواری در کنار پنجره نور را در قسمت های مختلف منعکس میکند که این کار برای فضاهای کوچیک انتخاب هوشمندانه ای است.

استفاده از آینه دکوراتیو در کنار پنجره

استفاده از آینه دکوراتیو در کنار پنجره

5.به شیک شدن منزلتان فکر کنید

قبل از خرید به این فکر کنید که آیا استفاده از این محصول باعث جذابیت و زیبایی محیط میشود؟ آیا می‌تواند چشمگیری فضای موردنظرتان را افزایش دهد؟ مثلا به نظر ما اگر سالن خیلی بزرگی دارید حتماً سراغ آینه‌های خیلی بزرگ بروید یا یک آینه دکوراتیو دیواری سرتاسری انتخاب کنید. واگر برای سالن کوچک قصد خرید دارید ، بهتر است از آینه های استفاده کنید که باعث کوچک نشان دادن سالن نشود و بهتر است ابعاد را گونه ای انتخاب کنید که سبب خطای دید شود و کاری کند که فضای کوچک منزل شما بزرگ به نظر برسد هرچند که استفاده از آینه فضا را بزرگتر نشان میدهد.

6.میزان بازتاب نور

یکی دیگر از نکات مهم خرید آینه دکوراتیو میزان بازتاب نور است اگر میخواهید در محیط بازتاب نور بیشتری داشته باشید از آینه‌های دکوراتیو با اشکال گوناگون مربع و مثلث استفاده کنید که اگر در جای درستی نصب شود نور خوبی به محیط بازتاب میدهد و علاوه بر بزرگ نشان دادن منزل باعث روشن شدن تمام نقاط آن خواهند شد. از طرفی استفاده از این نوع آینه ها باعص افزایش جذابیت لوازم دکوراسیون منزل شما میشود.

5.ابعاد و اندازه قطعات آینه دکوراتیو :

مدل های این آینه ها وابسته به نوع و همینطور محلی که مورد استفاده قرار می گیرند ابعاد و اندازه های مختلفی را دارا می باشند. مثلا ابعاد این نوع آینه ها در فضای نشیمن و پذیرایی به طور معمول بزرگتر است تا باعث جلب نظر، شیک، بزرگ و لوکس نشان دادن محیط شود. در حالی که در سرویس بهداشتی آینه هایی با ابعاد کوچک و ظریف تر استفاده می شود.

وجود این محدوده گسترده در ابعاد سبب می شود بتوان از این آینه ها در هر محیط و هر نوع دکوراسیونی استفاده کرد و دست طراحان برای چیدمان های منحصر به فرد و ویژه بسیار باز است

6.قیمت 

توجه داشته باشید هر قیمت ارزانی به صرفه مشتری نیست چرا که امروزه افراد سودجویی در بازار هستند که با تهیه آینه های ارزان قیمت و بی کیفیت از یک سری مکان های خاص با تبلیغات گسترده ای که در بستر اینترنت می کنند،اقدام به جذب مشتری می کنند.

این افراد دارای محل مشخصی نیستند، پس اگر  بعد از مدتی آینه های نصب شده خراب شود دیگر دسترسی به آن ها امکان پذیر نیست. پس توجه داشته باشید از مکانی خرید کنید که دارای یک محل ثابت و یا کارگاه باشند .در شیشه و آینه حسینی (مجموعه فعال در زمینه فروش آینه دکوراتیو اصفهان) شما می توانید برای مشاهده مراحل کار از نزدیک به کارگاه مراجعه کنید. نکته ی دیگر برای قبل از خرید آینه دکوراتیو باید در نظر داشته باشید این است که گرون بودن آینه ممکن است به دلیل استفاده ی چسب با کیفیت و آینه خوب باشد.

7.آگاهی از جنس کار شده در پشت آینه 

کیفیت بازتاب تصویر بسیار از جنس و مواد کار شده در پشت آینه تاثیر می پذیرد. کیفیت تصویر با استفاده کردن از مواد نسبتا ضخیم و مناسب در پشت آینه بالاتر خواهد رفت.

8-تراش آینه
یکی از کاربردی ترین نوع آینه ا ، آینه تراش دار است که نحوه ی برش آن ها تاثیر به سزایی در نمای کار میگذارد پس در زمان خرید به این موضوع دقت کنید.

مناسب‌ترین محل برای نصب آینه‌های دکوراتیو

همانطور که در بالا گفتیم ، یکی از نکات مهم خرید آینه دکوراتیو ، مکان نصب آن هاست که باید در زاویه ی مناسب نصب شوند برخی افراد برای پوشاندن ترک دیوار و فضاهای خالی آینه کاری میکنند. اما از مکان های مناسب برای آینه میتوان به نصب بین دو پنجره یا نورگیر است ، مقابل یک وسیله زیبا و با ارزش، بالای بوفه‌های نیم قد، بالای مبلمان و … اشاره کرد. و ارتفاع مرکز آینه با سطح زمین حدود 150 سانتی متر باشد یعنی حدودا مرکز آینه با مرکز چشم یکی باشد.

نکات مهم در خرید آینه دکوراتیو

راهنمایی خرید آینه دکوراتیو -آینه دکوراتیو را از کجا بخرم ؟

برای خرید آینه دکوراتیو ابتدا شما باید مکانی که قصد دارید آینه دکوراتیو  نصب بشود را انتخاب کنید که این مکان ممکن است در سالن ، پذیرایی، راهرو ، ورودی منزل ،نمایشگاه و … باشد. سپس برای خرید آینه دکوراتیو و نصب صحیح و مناسب مکان انتخابی شما می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید. بعد از تماس نصاب ها برای بازدید مکان و گرفتن اندازه های آیینه ی مدنظر شما به محل موردنظر می آیند.

در هنگام بازدید نصاب ممکن است دو اتفاق رخ بدهد :

1)اگر زیر بنای کار شما نیاز به تغییراتی باشد، ابتدا آن تغییرات و اصلاحات انجام می گیرد و سپس ادامه ی مراحل خرید آینه دکوراتیو انجام میگیرد .

2)اگر زیربنای کار مناسب باشد اندازه گیری های لازم برای خرید انجام می گردد.

سپس باتوجه به مدل مدنظر شما کارشناسان طرح های مورد نظر را برای شما ارسال می کنند و بعد از انتخاب شما تطبیق طرح انتخابی با سایز های گرفته شده انجام می شود. بعد از این مرحله نتیجه نهایی برای شما ارسال می شود تا رنگ و تاییدیه نهایی داده شود. بعد از تاییدیه نهایی فاکتور زده می شود و بعد از پرداخت بیعانه و مشخص کردن تاریخ تحویل ، پروژه آغاز می شود . و در مرحله ی آخر نصاب های برای نصب آیینه به محل می آیند و تسویه حساب صورت می گیرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.