آینه دکوراتیو آشپزخانه

09133158380
glass_mirror_hosseini
09135191919

برای مشاوره تخصصی رایگان با مجموعه شیشه و آینه حسینی با ما در ارتباط باشید

آینه دکوراتیو آشپزخانه

ذهن انسان به گونه ای طراحی شده است که به دنبال ساده ترین راه برای حل یک مشکل می باشد. این در حالی است که گاهی اوقات می توان با ترکیب چندین ایده، مشکل پیش آمده را نه تنها حل کرد، بلکه می توان تأثیر بیشتری را بر مشکل گذاشت. استفاده از آینه های تزئینی نیز به همین صورت است.به عنوان مثال، بسیاری از افراد با شنیدن نام آینه کاری، بلافاصله به یاد آینه های بلند و ساده ای می افتند که در گذشته بسیار استفاده می شد. امروزه انواع مختلفی از آینه دکوراتیو وجود دارد و هر کدام با توجه به محیط مورد نظر شما قابل استفاده است.

یکی از این محیط ها که استفاده از آینه کاری در آنجا بسیار تاثیرگذار است ، آشپزخانه ها هتسند. استفاده از آینه با رنگ های متنوع و مقاوم در برابر رطوبت و حرارت در آشپزخانه راه حلی منطقی و مناسب است . استفاده از آینه دکوراتیو آشپزخانه باعث ایجاد شفافیت و کارایی در آشپزخانه می شود.آینه دکوراتیو آشپزخانه به دلیل شفافیت باعث افزایش روشنایی محیط و افزایش انعکاس نور می شود.

باتوجه به اینکه محیط آشپزخانه یکی از مکانهایی است در منزل که خانمها بیشترین حضور را در آن دارند وهمچنین به دلیل وجود وسایل زیاد وکابینتها در یک فضای کوچک ، نصب آینه دکوراتیو آشپزخانه بین کابینتی ویا حتی سقف آشپزخانه بهترین گزینه است برای زیباتر وروشن تر وبزرگتر نشان دادن محیط آشپزخانه که باعث کم کردن کسالت وخستگی می شود.

ویژگی آینه دکوراتیو آشپزخانه 

آینه دکوراتیو آشپزخانه به دلیل استفاده از آن در فضایی متفاوت با دیگر بخش های خانه باید ویژگی هایی داشته باشد از جمله :

  1. آینه دکوراتیو آشپزخانه باید در برابر رطوبت  و گرما مقاومت بسیار بالایی داشته باشد.
  2. آینه دکوراتیو آشپزخانه باید شفافیت زیادی داشته باشد و همچنین باید از جنس خوبی هم ساخته شده باشد زیرا ممکن است بعد از چند مدت کدر شود و اثر عکس بر آشپزخانه بگذارد.
  3. از آنجایی که آینه دکواتیو آشپزخانه طب سلیقه ها می تواند بر روی کابینت ها هعم چسبانده شود ، باید توجه داشت که از متریال با کفیت استفاده کرد.

انواع طرح آینه دکوراتیو آشپزخانه

خوشبختانه با پیشرفت انسان و ایده های در حال اجرا برای هر سلیقه ای می توان یک نوع آینه دکوراتیو آشپزخانه منحصر به فرد ساخت .در ادامه می توانید  انواع طرح آینه دکوراتیو آشپزخانه را مشاهده کنید .

توجه داشته باشید بهترین محل قرارگیری آینه دکوراتیو  آشپزخانه ، بر روی کابینت ها می باشد ولی در پشت سینک ظرف شویی ،روی هود ، زیر هود (بالای اجاق گاز) و همینطور می توان بر روی دیوارهای آشپزخانه اعم از یک دیوار تکی یا دیواری که در فضای بین کابینت ها قرار دارد،از آینه دکوراتیو آشپزخانه استفاده کرد.

دکوراتیو آشپزخانه1 شیشه و آینه حسینی
آینه دکوراتیو آشپزخانه-شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو آشپزخانه9 شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو آشپزخانه10 شیشه و آینه حسینی
آینه دکوراتیو آشپزخانه-شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو آشپزخانه5 شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو آشپزخانه8 شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو آشپزخانه11 شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو آشپزخانه3 شیشه و آینه حسینی
آینه دکوراتیو آشپزخانه-شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو آشپزخانه7 شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو آشپزخانه12 شیشه و آینه حسینی

خرید آینه دکوراتیو

برای خرید آینه دکوراتیو آشپزخانه بهتر است به این نکات توجه کنید :

1.اگر می خواهید از آینه های تزئینی در طراحی آشپزخانه کلاسیک استفاده کنید، بهتر است آن ها را با تایل های طلایی بین کابینت ها قرار دهید.استفاده از آینه دکواتیو آشپزخانه  سبب می شود تا محیط آشپزخانه از سادگی خارج شود

2.در هنگام خرید به کیفیت محصول و فروشگاهی که از آن خرید می کنید ، دقت کنید.شایان به ذکر است از فروشگاه هایی خرید کنید که سابقه درخشان تری در تولید و طراحی آینه دکوراتیو آشپزخانه داشته باشد.

3.در انتخاب آینه دکوراتیو آشپزخانه باید دقت کافی داشته باشید، آینه ها در انواع مدل های لوزی، مستطیل، مربع و دایره وجود دارند.

4.توجه داشته باشید استفاده از آینه دکوراتیو آشپزخانه تصویری متفاوت از آشپزخانه را به نمایش می گذارد. در این صورت می توان از هزینه های زیاد تعویض کابینت بی نیاز شد و با هزینه ای مقرون بصرفه در طرح آشپزخانه تنوع ایجاد کرد.

سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید:

آینه دکوراتیو آشپزخانه چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

1.آینه دکوراتیو آشپزخانه باید در برابر رطوبت  و گرما مقاومت بسیار بالایی داشته باشد.
2.آینه دکوراتیو آشپزخانه باید شفافیت زیادی داشته باشد و همچنین باید از جنس خوبی هم ساخته شده باشد زیرا ممکن است بعد از چند مدت کدر شود و اثر عکس بر آشپزخانه بگذارد.

آینه دکوراتیو آشپزخانه را در کجا قرار بدیم ؟

1.بالای سینک ظرف شویی
2.روی هود
3.پشت گاز
4.دیوار بین کابینت های بالایی و پایینی
5.دیوار تکی
6.روی کابینت ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.