آینه دکوراتیو راهرو

09133158380
glass_mirror_hosseini
09135191919

برای مشاوره تخصصی رایگان با مجموعه شیشه و آینه حسینی با ما در ارتباط باشید

آینه دکوراتیو راهرو

یکی از بهترین ومناسب ترین مکانها در دکوراسیون داخلی ورودی آن می باشد، از جمله ورودی درب اصلی منزل و یا ورودی اتاق نشیمن و ورودی سالن پذیرایی یا غذاخوری می باشد .استفاده از آینه دکوراتیو راهرو سبب می شود تا با انعکاس نور و تصویر فضایی روشن وبزرگتر در مقابل مدخل ورودی  ایجاد کرده و انرژی مثبت در محیط به وجود آورد.

استفاده از ایده های آینه دکوراتیو راهرو یکی از قدیمی ترین تکنیک های طراحی در طول تاریخ است .این تکنیک علاوه براینکه هیچ گاه قدیمی و تکراری نمی شود ،بسیار مقرون به صرفه تر می باشد.همینطور وجود آینه دکوراتیو راهرو سبب کمک به افزایش فضای کوچک می شود.از این رو استفاده از آینه دکوراتیو راهرو در ساختمان و راهرو های خانه باعث انعکاس نور و ایجاد فضایی گسترده تر می شود .اکنون توجه داشته باشید

برای استفاده از این تکنیک (آینه دکوراتیو در راهرو) باید به نکاتی توجه کنید :

1- اگر راهرو شما سقف کوتاهی دارد و در نظر دارید تا فضایی بلندتر و باشکوه تر ایجاد شود، استفاده از آینه دکوراتیو راهرو به صورت قدی و باریک در چند قسمت از دیوار می باشد .

.

آینه دکوراتیو راهرو قدی-شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو راهرو قدی1 شیشه و آینه حسینی
دکوراتیو راهرو قدی2 شیشه و آینه حسینی

2-  اگر دوست دارید راهرو شما روشن‌تر و عریض تر دیده شود ، بهترین روش استفاده از آینه دکوراتیو راهرو، آینه کاری به صورت گسترده در کل دیوار اجرا شود.

آینه دکوراتیو راهرو به صورت گسترده-شیشه و آینه حسینی
آیینه دکوراتیو راهرو به صورت گسترده-شیشه و آینه حسینی
آینه دکوراتیو راهرو

3-از آینه کاری در دو طرف راهرو ساختمان نیز میتوانید استفاده کنید .از این جهت باعث انعکاس بیشتر نور می شود وراهرو پرنور تر دیده می شود.فقط توجه داشته باشید برای زیبایی بیشتر و کم شدن فضایی سردرگم و گیج کننده بهتر است از آینه های تکه تکه استفاده کند.  

مزایای آینه دکوراتیو راهرو

1.آینه کاری در راهرو باعث می شود اتاق بزرگتر از آنچه هست به نظر برسد. بعد از نصب آینه در راهرو می توانید احساس خوبی داشته باشید.

2.آینه ها محیط راهرو را جذاب می کنند. آینه روی دیوار راهرو همراه با نورپردازی خاص راهرو، محیط جذابی را برای عبور افراد ایجاد می کند.

3.آینه ها نور را در راهرو به حداکثر می رساند. برخی از راهروها با وجود استفاده از منابع نور طبیعی و مصنوعی همچنان تاریک به نظر می رسند. در این شرایط یک آینه می تواند نور داخل راهرو را بهتر منعکس کند.

4.آینه کاری در راهرو باعث زیبایی محیط می شود.

5.برخلاف اکثر دیوارپوش ها، آینه بسیار بادوام است و در طول سالیان عمر و جذابیت خود را حفظ می کند. البته توجه داشته باشید آینه دکوراتیو راهرو خود را همیشه تمیز نگه دارید.

بیشتر بدانید : برای کسب اطلاعات بیشتر  در رابطه با آینه بک لایت کلیک کنید .

جنس انواع آینه دکوراتیو راهرو

اگر در حال خرید آینه دکوراتیو راهرو هستید، خوب است ابتدا اطلاعات لازم را در مورد نوع آن به دست آورید تا بتوانید آینه مناسب راهرو خود را انتخاب کنید. به طور کلی آینه های راهرو از شیشه و پلکسی گلاس ساخته می شوند که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم:

  • شیشه

یک آینه دکوراتیو راهرو ساخته شده از شیشه همیشه نور را منعکس می کند، بنابراین می تواند تصاویر را بسیار واضح نشان دهد. اما این آینه سنگین و شکننده است، بنابراین نیاز به مراقبت زیادی دارد.

  • پلکسی گلاس

آینه دکوراتیو راهرو پلکسی گلاس نسبت به انواع دیگر شیشه سبک تر هستند و تمیز کردن و حمل و نقل آن ها را آسان تر می کنند. این آینه ها به دلیل خاصیت برش، قیمت مناسب تری نسبت به آینه های شیشه ای دارند، از طرفی می توان آن ها را در طرح ها و نقش های مختلف برش داد.

دکوراتیو راهرو2
دکوراتیو راهرو 1

چرا آینه دکوراتیو راهرو؟

طراحان دکوراسیون داخلی برای طراحی های خانه اهمیت زیادی به راهروی ورودی می دهند زیرا اولین اتاقی که در خانه دیده می شود هال است.

آینه دیواری راهرو یکی از بهترین ایده های بسیار کاربردی در خانه است، زیرا معمولا افراد زمانی که عجله دارند خود را در آینه دیواری راهرو می بینند و وقتی به خانه می رسند، آینه راهرو اولین چیزی است که می بینند.همچنین آینه ها فضای زیبایی را ایجاد می کنند، به همین دلیل طراحان و کارشناسان طراحی خانه توصیه می کنند آینه هایی را روی دیوارهای راهرو قرار دهید تا وقتی افراد از کار خسته می شوند از سر و صدای بیرون از خانه به خانه برگردند.

اگر دیوار راهرو کوچک و باریک است و نور مناسبی ندارد، استفاده از آینه دیواری راهرو برای شما معجزه می کند.

قیمت آینه کاری راهرو

قیمت آینه دکواتیو راهرو به دو عامل کلی بستگی دارد :

 1- کیفیت آینه استفاده شده در راهرو

2-اجرا و نصب آن 

توجه داشته باشید از آینه ای باید استفاده کنند که شفاف  و ضد خش باشد و در گذر زمان بتواند این دو خصوصیات را حفظ کند.

سخن آخر

آینه ها به دلیل ویژگی ذاتی که دارند باعث گما بخشیدن به خانه می شوند، همینطور نور و شکوه بیشتری به خانه می دهند.آینه دکواتیو راهرو شما هرچه بزرگ تر باشد فضای خانه شما را بزرگتر نشان می دهد و در کنار داشتن فضای بزرگ تر شما می توانید با استفاده از آینه نور محیط منزل خود را چند برابر کنید و داشتن نور کافی در محیط خانه باعث شادی و دور شدن از افسردگی است.

سوالاتی که ممکن است برای شما پیش آید :

برای راهرو های باریک و سرد از چه نوع آینه کاری بهتر است ، استفاده شود ؟

برای راهرو های باریک و بارنگ های سرد بهتر است از آینه دکوراتیو راهرو قدی استفاده کنید .البته توجه داشته باشید آینه کاری راهرو باید به صورت تکه تکه باشد.

قیمت آینه دکوراتیو راهرو چقد است؟

قیمت آینه دکوراتیو راهرو به نوع و کیفیت آینه ی استفاده شده و همینطور نحوه ی نصب و اجرای آن بستگی دارد به همین دلیل می تواند قیمت های متفاوت داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.